28 Ağustos 2013 Çarşamba

bahçemizin yeni sahipleri :)

merhabaLaaaar :)
 
daha öNce bahsetmiştim evLeNdikteN soNra bahçeLi bi evde yaşamaya başLadım (haLa adaptasyoN soruNu yaşıyorum) ve aLışmaya çaLışıyorum.
eşimLe uzuN zamaNdır akLımızdaydı bahçemiz içiN şööööLe güzeL bi bahçe mobiLyası aLmak, ama iş yoğuNLuğu soruNLar vakitsizLik vs vs vs derkeN yaz bitti biz haLa bi karar verip aLamamıştık. tatiLe gitmedeN öNce meğerse eşim daha öNce bakmış oLduğumuz ve beNim içLeriNde eN çok içime siNeN modeLi tatiL döNüşü eLimizde oLacak şekiLde siparişiNi veermiş :)
düşüNceLi kocam beNim :)
ay bu akşam üstü mobiLyaLarım geLiNce o kadar çok seviNdirik oLdum ki :) aNLatamam size :)
beNde hemeN bu mutLuLuğumu siziNLe payLaşmak istedim ve oturdum pc başıNa dedim sabahı bekLeyemicem ve başLadım hemeN yazmaya :)
 
eveeeeeeet :) işte karşıNızda eşimiN baNa sürpriz yapıp aLdığı bahçe mobiLyaLarımıııız :)
 
peki siz beğeNdiNiz mi :)
 
 
şimdi sıra da bu vaaar :)
 
hepiNize koskocamaN musmutLu iyi geceLer diLiyorum
veeeee
sizzLeri kocamaN öpüyoruuuuum :)
 
 
 

7 yorum:

  1. Mobilyalar çok güzel. Güzel günlerde kullanın işallah

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim daha iyisi siziN oLsuN iNşaLLah :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeel benimde hayalimdir bahçeme kurulup çay keyfi yapmak böyle güzel mobilyalarla :)

    YanıtlaSil
  4. I like the sofa and armchairs for the garden!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. bahçeli evinede, mobilyalarına da bayıldım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. ay ne güzel sağlıkla keyifle kullanın güzel mobilyalarınızı,bu arada havalar da ne güzel di mi

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....