20 Ağustos 2013 Salı

biraz da beN...

kocamaN merhabaLaaar:)
bugüN sizLere biraz keNdmdeN bahsetmek istiyorum.
ismim sibeL, 4 yıLLık evLiyim, asLeN bursaLıyım ama
izNik'iN bir köyüNe geLiN geLdim:)
evLeNmedeN öNce gayet hareketLi bi hayatım vardı,
eşimLe taNıştıktaN soNra e evLiLiğe karar verdikteN soNra durguN sakiN diNgiN bi hayata geçiş yaptım diyebiLirim.
(köy hayatı) bu durum çoğu zamaN beNi buNaLtsada goNcamı:) pek bi sevdiğimdeN mutLuyum. küçük sevimLi tek katLı bi evimiz var ve biz bu evde kayıNvaLidem ve kayıNpederimLe beraber yaşıyoruz. evLeNdiğimdeN beri beraber yaşamaNıN birçok zorLuğuNu yaşasamda ALLAH razı oLsuN pek iyi iNsaNLardır keNdiLeri. tabi bu durum daha Ne kadar sürer biLemiyorum ama çoğu zamaN keNdimize ait bi hayatımız oLmasıNı gerçekteN istiyorum. asLıNda köy hayatı oLdukça samimi orgaNik ve huzurLu:)
 
şimdiLik beNdeN bu kadar :) eN kısa zamaNda yeNi bi yazı iLe görüşmek üzere keNdiNize cici bakıN caNLarım...
:)
 
 
not: bLog koNusuNda biraz geri kaLıorum idare ediN ve yardımLarıNızı beNdeN esirgemeyiN caNLarım:)

7 yorum:

  1. bende köy hayatını ilginç bulurum aslında çok kıymetli huzurlu bir hayatın var gibime geliyor, biçoğumuz eşimizin ailesi ile beraber yaşamaktan rahatsız oluruz ama önemli olan mutluluk ve huzurun olduğu bir ortamda kendimizi iyi hissedip hissetmediğimizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adapte oLma koNusuNda eşim gerçekteN eN büyü destekçim sağoLsuN :) e aiLemde eLiNdeN geLeNi yapıoLar :) ALLAH'ıma şükürLer oLsuN diyorum ve saNada teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Kıyamam sen çok iyi bir kızsın bence...Allah her şeyi gönlüne göre versin.Ben Yalova'ya gidip gelirken İznikten geçip hayran oluyordum görmek kısmet oldu bu yaz çok beğendim. Şanslısın güzel bir yerde yaşıyorsun. Çok memnun oldum seni tanıdığıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiana cümLemiziN iNşaLLah caNım evet güzeL biyer ama işte hep diyorum ya heNüz tam aLışamadım :)

      Sil
  3. İşallah en kısa zamanda kendi evinize geçersiniz o zaman alışman daha kolay olur

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.Ben bir İznik hayranı olarak İznik ile ilgili fotoğraf ve konu bekliyorum sizden. Manisa'da yaşıyorum fakat eşim Sakarya'lı olduğu için sürekli İznik'den geçiyoruz.Çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) eN kısa zamaNda izNik'Le iLgiLi bi yazı yazmayı düşüNüyorum. sakarya güzeL şehir beN beğeNdim bu hafta soNu kıstemse bizde ordayız :)

      Sil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....