21 Ağustos 2013 Çarşamba

ordaN burdaN şurdaN...

seLam caNLarım :)
hayat hepiNize güzeL güNLer getirsiN iNşaLLah :)
sabah sabah bi gürüLtüyLe uyaNdım ki şuaNda başım feciLerde yani ::::::::(
Neyse siziNLe payLaşımda buLuNmak istedim ve burdayım
bu hafta soNu eN yakıN arkadaşımıN bursa da  düğüNü var. düğüN kır düğüN ü konseptiNde gerçekLeşicek. ve şimdi siziNLe giymeyi tasarLadığım parçaLarı payLaşmak istiyorum.
bakaLım beğeNicekmisiNiz:)

&&&
 
geçtiğimiz güNLerde Nette geziNirkeN rastLadığım ve bayıLdığım ve aLmak içiN sabırsızLaNdığım pembiş ayakkabıLarı payLaşmak istiyorum siziNLe :)

&&&
bu araLar ayakLarımıN bakımıNı biraz ihmaL etmiş oLduysam da deriNLemesiNe bir bakımLa saNırım keNdiNe geLmeLeriNe yardımcı oLdum:) bütüN güN vücudumuzuN yüküNü taşıyaN ayakLarımızıN bakımıNı ihmaL etmeyeLim arkadaşLar :)
bu araLar favori bakım kremim AVON foot works süper bişi:)

 
ve işte soNuç :)
&&&
 
soN zamaNLarda birkaç yerde gördüğüm yapmak istediğim amerikaN servisiNiN eN beğeNdiğim
ve saNırım eN aNLaşıLır modeliNi eLimdeN geLdiğiNce yapmaya çaLışıyorum ama Ne kadar başarıLı oLucam biLmiyorum :)

 
&&&
 
veee bu araLar içicek oLarak tek favorim :)

 
&&&
 
hadi bakaLım şimdiLik bu kadar
keNdiNize cici bakıN caNLarım :)
ve
beNide yorumsuz bırakmayıN şekerLerim :)
 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Pudralı takıma bayıldım.
    O kremi bende kullanmıştım, memnun kalmıştım Ankara çok kuru maalesef :(
    Amerikan servisi gerçekten çok güzel.
    Çok beğendim bloğunu bol bol post beklicem sabırsızlıkla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      ah o amerikaN servisiNdeN bide becerip yapabiLsem :)

      Sil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....