30 Ağustos 2013 Cuma

yiNe tavaN yaptı özLemim...

yakLaşık 4 seNeLik evLiyim :)
mutLuyum huzurLuyum ...
zamaNımı aLıyo buraLara aLısmak ki haLa aLışabiLmiş değiLim
yeNi evime yeNi hayatıma yeNi aiLeme ...
 
keNdi aiLem gibi saNki bu iNsaNLar ...
yeNi evimde mutLu oLsam da , keNdimi rahat hissetsemde özLüyorum eski güNLerimi
aNNemi babamı kardeşimi...mi ...

aNNemde babamda sanki baNa bi başka bakıyoLar ... babam sevgisiNi pek göstermezdi,
ama şimdi öyLe bi bakıyoLarki öyLe  bi KIZIMMM diyorki icim gidiyor...
ağLamamak içiN keNdimi zor tutuyorum.
oNLarda özLüyoLaar beNi biLiyorum ve oNlarda biLiyoLar beNim oNLarı özLediğimi...

aNNemde babamda hep der  :
sen mutLu huzurLu oL
 siz mutLu oLuN huzurLu oLuN bize yeter.
isterseNiz geLmeyiN tek mutLu oLuN diyoLar...

ve bu beNi daha da mutLu ediyor ve duyguLaNdırıyor :)
 
bazeN öyLe bi koyuyoorki oNLardaN ayrı oLmak ayrı yaşamak...
 
Her aNNemLere gittiğimde odama girdiğimde bi aN eski güNLerim öyLe bi akLıma geLiyoki
iNsaN gerçekteN evLeNiNce herşeyi aNLıyormuş
oysa çok uzakLıkta yok aramızda ...
özLem işte yaaaa
iNsaN özLemezmi hiç aNasıNı babasıNı...

9 yorum:

  1. Hay Allahım ya ben 7 yıllık evliyim aynı şeyleri bende hissediyorum ama sanki seninki daha bir başka....Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  2. beNim başka bambaşka bi hayatım vardı ama şimdi çok daha başka bi hayat içiNdeyim...

    YanıtlaSil
  3. Cnm bloguma yaptıgın yoruma karşılık olarak: Bursadan bir blogger daha olmasına çok sevindim. Biz toplandık geçen günlerde ilk defa bundn sonra senide aramızda görmek isteriz;)

    YanıtlaSil
  4. asLıNda beN biraz bursa dışıNda kaLıyorum ama umarım beNde bigüN siziN araNıza katıLma fırsatı buLurum :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Sibel ne kadar güzel ve samimi yazmışsın duygularını...Evlensen de evlenmesen de hayat bir yerden sonra değişmeye başlıyor onun için hala daha seninlerken anne ve babana her görüşte sıkı sıkı sarıl..Ben babamı kaybedeli çok oldu onun için hala düşündükçe burnumun direği sızlar..Bu arada harika bir yerde yaşıyora benziyorsun, bu günlerinde bir gün geçebileceğini düşünerek İznik'in keyfini çıkartmayı unutma..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eLimdeN geLdiğiNce oNLarLa geçirdiğim vaktiN tadıNı çıkarmaya bakıyorum :) ALLAH rahmet eyLesiN babacığıNda Nur içiNde yatsıN iNşaLLah...
      evet buraLar güzeL ve keNdimce keyfiNi çıkartmaya çaLışıyorum.
      yorumuN ve güzeL dilekLeriN içiN çok teşekkür ederim..

      Sil
    2. ben size hayranım@sahildeki ev
      güzel kalbinize de

      Sil
  6. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok NaziksiNiz:)

      Sil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....