2 Eylül 2013 Pazartesi

hafta soNu - 1

güNe koskocamaN bi güNaydıNLa başLamak istiyorum :)
beLki üzerimdeki bu baskıN rehavet kaLkar ve beN keNdime geLebiLmek içiN bi sebep buLabiLirim...
bu hafta soNu içiN akLımdaN geçeN biiiir sürü pLaN vardı. eN öemLisi bursaya aNNemLeiN yaNıNa gitmeyi düşüNüyordum ama sadece bi düşüNceydi beNimkisi. çüNkü eşimiN işiNdeN doLayı yaz sezoNu çok yoğuN geçiyo ve Neredeyse hiç bi haftasoNu boş geçmiyo. e doLayısıyLa sadece haftasoNu gidebiLdiğim bursayada her zamaN gidemiyorum. e eşimde beNi tek başıma göNdermediği içiN aNadaN ayrı babadaN ayrı kardeşteN ayrı güNLer geçip gidiyo :( çok özLüyorum oNLarı...
umarım eN kısa zamaNda birazda oLsa özLem giderme fırsatı yakaLarım...

Neyseee bu kadar dert yaNma yeter :)
geLeLim hafta soNumuza. NormaLde kayıNvaLidem çaLışıyo ama cumartesi güNü evdeydi ve sabahtaN tarLadan gidip bi güzeL iNcirLeri topLadı ve geLincede her Ne kadar beN yemesemde iNcir reçeLimizi kayNattık. ımmmm görüNüşü ve tadı pek güzeL oLdu:)

 
akşam üstü de havaNıN güzeL oLmasıNı fırsat biLip hadi göL keNarıNda bi pikNik yapaLım dedik :) bütüN hazırLıkLarımızı yaptık ve yoLa çıktık.
kayıNvaLidem kızıNıNda (görümcemiN) geLmesiNi istiyodu (herzamaNki gibi)
görümcem evLi ve iki kızı var. büyük kızı (5yaş) meraL'i de yaNımıza aLıp göL keNarıNda yerimizi aLdık. meraL göle girmek istiyodu ve beNde yeNgesi oLarak oNu kıramıyorum oNu güzeLce hazırLadım ve beNde paçaLarı sıvadım dooooğru göLe :) oyuNlar oyNadık ve meraL suyuN tadıNı bigüzeL çıkardı :) fazLa üşümesiNi istemediğim içiN havLuya sardığım gibi hemeN üstüNü giydirdim ve akşam yemeği içiN hazırLıkLara başLadık kayıNvaLidemLe beraber:)
soNra görümcemLer geLdi miNicik kızı miray'La :) maNgaL hazırLıkLarı yapıLırkeN beNde boL boL mirayLa oyNaştım :)
yemekLer yeNdi ardıNdaN semaverde çay keyfi çerezdi faLaNdı derkeN saat geceNiN bi yarısı oLmuştu biLe.
herşeye rağmeN güzeL geçeN bi gece oLdu beNim içN...
 
ve araya birde hafta soNu aLdığım bikaç makyaj maLzemesiNi göstermek istiyorum :)
bitirrmiş oLduğum İSABELLE DUPONT maskaramdaN asLıNda memNuNum ama değişikLik yapmak istedim ve tercihimi LOREAL VOLUME MILLIONS de CILS 'deN yaNa kuLLaNmak istedim. düN akşam iLk defa kuLLaNdım ve gayet başarıLı buLdum kirpikLerim pek uzuN değiLdir ama iLk deNeyim içiN memNuN kaLdım:) kesiNLikLe tavsiye ediyorum.
ve bir başka vazgeçiLmezim oLmaya aday ise AVON NUDE PERFECTION rujum
ay reNgiNe vuruLdum resmeN çüNkü çok doğaL duruyo.
bu da kesiNLikLe öNerebiLeceğim bi ürüN:)
ve dudaktaki duruşuda ayNeN böyLe:
 
ve soN oLarak da kuLLaNmaktaN asLa bıkmayacağım kapatıcım BIOTHERM FORGET IT.
gerçekteN bi mucize beNce bayıLıyorum oNa :)
şimdiLik beNdeN bu kadar caNLarım
keNdiNize cici bakıN
:)
 
 
 
 


 
 
 

8 yorum:

  1. Ay kıyamam sana ben. Annenler gelebilseler keşke. EN azından eşinin işi hafifleyecek işallah yaz sezonu bitmek üzere.
    Neyse kayın validenin çalışıyor olması güzelmiş. Allah güç kuvvet versin,çalışmak iyidir :)
    Rujun rengine bayıldım ama bana hiç gitmiyor bu tonlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aNNemLer geLiyoLar arada ama işte kayıNvaLidemLerLe beraber oturduğumuz içiN Ne sıkLıkta olabiLir seN düşüN işte...
      emiNim saNa daha da güzeL toNLar gidiyodur ruj reNgi oLarak :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim eN kısa zamaNda geLicem :)
      bıraktığıN sevgiLeri çoktaN aLdım :)

      Sil
  3. reçele de bayıldım bu arada. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ah anneler hep uzakta mı? Yoksa Bana mı denk geliyor annesi uzakta olanlar:))Bende haftasonu anneciğimi bir koklayıp geldim, gene özledim:(
    Biotherm in kapatıcısı güneş lekelerinide kapatır mı sende saklıbahçem? Bir deneyeyim bakalım...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şaNsLısıN aNacığıNı kokLamışsıN :) vaLLa beNim güNeş Lekem yok o yüzdeN bişi diyemicem caNım :)

      Sil
  5. Merhaba Sibel, bu postundaki ruj çok ilgimi çekti severim bu tarz tonları ama bir o kadar da risklidir bana uyması o yüzden sormak istedim ten rengin nedir çok mu beyazsın yoksa buğday mı ona göre bende edineceğim, iyi bayramlar şimdiden.. ;)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....