25 Eylül 2013 Çarşamba

karışık post - 1

herkese merhaba :)
bikaç zamaNdır yeNi yazı yazamadım. NedeNdir biLmiyorum ama içimdeN geLmiyo beLkide. yiNe aNa baba kardeş özLemim tavaN yapmış durumda... özLüyorum özLüyorum özLüyorum...
eşimiN işLeriNiN yoğuNLuğu doLayısıyLa iyice içime kapaNmış durumdayım...
Neyse sizi buNLarLa sıkmak istemem.
hadi biraz kafamız dağıLsıN güzeL resimLere doğru yoLa çıkaLım:)
 
 
soN zamaNLarda her Ne kadar kuLLaNmasamda reNkLi ojeLere takıLmış drumdayım :)
 
beLki deNemek isteyeNLer oLabiLir gayet basit görüNüyo :)
 
böyLe bi baNyo da keyif yapmayı kim istemez ki:)
 
üzeriNe bide bu tabakLa mideLere bayram ettirdik mi :)
 
aLışverişe hayır diyecek bi kadıN yoktur saNırım :)
 
zateN yaz da bitiyoooo :( ama oLsuN soNbaharıNda tadı başka oLur :)
 
yakıNda geçekLeşicek bi yakıNımızıN düğüNü içiN diktirmeye başLadığım eLbisem :)
 
umarım beğeNmişsiNizdir :)
hadi bakaLım o güzeL yorumLarıNızı bekLiyorum :)
 
 
 
Not:resimLer NetteN aLıNtıdır.
 
 
 
 
 
 
 
 

14 yorum:

  1. Ay o dudaklar ne öyle :) Elbise modeli çok güzelmiş. Bende bir ara ojelere takmıştım neredeyse bütün oje bloglarını geziyordum. O özlem hiç bitmez :( Allah yardımcın olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mıNcık mıNcık yapasım geLdi o dudakLarı caNım beNimde :)

      Sil
  2. elbise çok şık duruyor dikim işi bittikten sonra üzerindeki halinide görmek istiyoruzzz :) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. canım,elbise çok güzel.Özlemler hiç bitmiyor dimi.Bende ailemden ayrıyım.İçim sızlayıverir her aklıma geldiklerinde.ama çocuklar unutturuyor bazen içindeki özlemi.öyle çok dertleri oluyor ki :).
    Üzme kendiniii:))

    YanıtlaSil
  4. ne tatlısın sen:) en kısa zamanda kavuşmanı dilerim sevdiklerine. Tırnaklar müthiş bu arada.

    YanıtlaSil
  5. Sonuncuya bittim:) yerim onu ben:)

    YanıtlaSil
  6. Kıyafete bayıldım...;)

    YanıtlaSil
  7. Ne şirin şeyler bunlar takipteyim yeni paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....