14 Eylül 2013 Cumartesi

seNi seviyorum bitaNesi...

Bir ADAM tanıyorum; içindeki savaşlardan yenilgiyle ayrılmış.. Bir ADAM tanıyorum; güçsüzlüğünü güçlü görünerek kapatmış.. Yaşadığı aşklar,sevdalar,hayal kırıklıkları.. Ağlamaya hasret kalmış bir yüreği ,göğsüne başını koyup yaslanacağı kad...ınının özlemi, yormuş bu ADAM’ı… Anlaşılmak istemiş hep,anlayışla yaklaşacak birini beklemiş…
Şiir gibi kadın olur da roman gibi ADAM olmaz mı??? Olur.. Hem de en ağırından,en kalınından,en derininden,en romantiğinden,en tutkulusundan,… Ben bir ADAM tanıyorum; yaşadığı her acı bir çizgi bırakmış gönlünde! Akmayan her damla yaş gözünü daha da KARA’rtmış herkese.. Melek gibi bir kalbi varken;şeytan tarafını yansıtmış sevmediklerine.. Kızgınlıklarını, kırgınlıklarını perdelemiş yalnızlığıyla… Öfkesini küfrederek kusmuş çok kez! Bazen de susmuş, sesini duyan olmayınca…
O uzaklaşmak istedikçe üzerine gidenlerin sayısı artmış hep… Bir parça daha yakmak istemişler hoyratça, düşmanca…
Ben bir ADAM tanıyorum;AŞK gibi.. Sevda gibi.. Çılgınlık gibi.. Sevmek cesaret ister, yanında durmak marifet… AŞK kırıntılarını değil AŞK’ı; gerçek AŞK’ın ne olduğunu yaşatacak bir ADAM… Günaha çağıran bir gülümsemesi, AŞK’a davet eden bakışları, baştan çıkaran kokusu… Bazen Anadolu kokar bazen bir Fransız centilmeni… İngiliz kadar soğukken bir Türk kadar sıcak!
Tanıdığım için hiçbir zaman pişman olmayacağım seni… Aksine sana bu kadar geç kaldığım için pişmanım… ‘KEŞKE’ değil de başka bir kelimeyle tarif etsem içimdekileri… Susmak en güzeli işte burada…
 
 

2 yorum:

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....