15 Eylül 2013 Pazar

türk kahvesi keyfimiz :)

seLaaaaam:)

beN tam bir türk kahvesi tutkuNuyum :)
türk kahvesiNi küçükLüğümdeN beri severim ve yapmayı öğrendiğimden beri hem yapması hem içmesi zevkLi geLir...
evde dünyaNınN çeşitLi yerLeriNdeN geLmiş kahveLer var, hazırLaması biLe çok hoşuma gidiyor.
güNde iki kez içerim ve o 2 aNı da çok iyi ayarLamaya çaLışırım :) iLk hakkımı geNeLde rahat ve keyifLi oLduğum ve bu aN özeLLikLe ve geNeLLikLe sabah kahvaLtıdaN soNra oLur :) veeeee diğeri de akşam yemekteN soNra eşimLe içtiğimdir :)
ama yok böyLe bbi zevk ve tat beNce :)
kahve ayNı kahvedir beLki... köpüğüyLe reNgiyLe dumaNıyLa ayNı kahvedir asLıNda...
ama içiLeN kahveLer ruhuN süzgeciNdeN geçer ve tatLarı değişir... ve her kahve ayNı değiLdir asLıNda...
bekLemediğiN bi aNda saNa uzatıLaN kahve başkadır. ısıtır içiNi :)
heLe de o kahveyi eşimLe içiyosam değmeyiN keyfimize :)

 
 
beN eN çok KURU KAHVECİ MEHMET EFENDİ'nin kahvesiNi seviyorum :)
 
siz kahveNizi NasıL aLırsıNız :)
 
 

7 yorum:

  1. :) ben biraz önce eşimle içtim ama kahveye hiçbir zaman hayır diyemem,şekerli olsun lütfen :)
    Bende kahvaltı öncesi çay fincanıyla içerim genelde :) Her türlü kahveyi de severim ayırt etmem. Afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede afiyet baL şeker oLsuN caNım :)

      Sil
  2. OOO afiyet olsun efendim.Kahvelerde güzel görünüyor da ben şu çikolatalardan rica etsem azcık :).
    Bu arada benimde favorim Kuru Kahveci Mehmet Efendi dir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çikoLataLarıN hepsi seNiN oLsuN ve afiyet baL şeker oLsuN caNım :)

      Sil
  3. Ben ise okadar uzaklaştım ki türk kahvesinde .kendimi ihanet ediyormuş turklugume gibi hissediyorum.ben tam anlamiyla nescafe asıgıyım .kokusu bile yetiyor gozumu açmaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beNce türk kahvesi kaçamakLarıNa arada biLe oLsa vakit ayırmaLısıN :)

      Sil
  4. Bu blog beni burada yakaladı. En keyif aldığım içecek ve olmazsa olmazım Türk kahvemi sade alırım. Üstelik telvesini de yerim:) Yukarıdaki tepsiye ortak olmak için izlemeye aldım bile. Sevgiler Bursa'ya...

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....