26 Ekim 2013 Cumartesi

biraz da ciLt bakımı :)

bu gece sizLere eski Not defterLerimi karıştırırkeN buLduğum bi yüz maskesiNiN tarifiNi vermek istiyorum :) kiL maskesiNi kesiNLikLe tavsiye ediyorum çüNkü gerçekteN yüzüNüzü caNLaNdırıyor ve yumuş yumuş yapıyo :) zateN maLzemeLerde çok koLay eLde ediLebiLecek maLzemeLer kiL ve yoğurt hepsi bu kadaar :)

2 kaşık yeşiL kiLi 3 kaşık yoğurtLa buLşturuyoruz ve yoğuN bi kıvam eLde ediyoruz :)kaşık öLçümüzde çay kaşığı oLucak haNımLar. yapması ve kuLLaNması koLay bi maske. maskeyi uyguLadıktaN bi oN dakika soNra yüzümüzü çok aşırı sıcak oLmayaN bi suyLa yıkıyoruz ve ardıNdaNda yüzümüz içiN kuLLaNdığımız NemLeNdirizimizi sürüyoruz hepsi bukadar :) şuNuda beLirtmedeN edemicem bayaNLar sadece kiL kuLLaNırsak ciLdimizde kuruma oLabiLir bu yüzdeN yoğurtLa karıştırısak daha iyi bi soNuç aLabiLiriz :) tarifi beNdeN deNemesi sizdeN :) deNerseNiz eğer soNucuda beNimLe payLaaşırsaNız seviNirim :)

2 yorum:

  1. canım kil insanın yüzüne çok yakışıyor ama ben kili gül suyu ile karıştırıp yapıyorum öylede çok güzel oluyor ayrıca maskeyi yüzünden yıkadıktan sonrada tonik olarak yüzüme soda sürüyorum o zaman gözeneklerde sıkılaşma oluyor bence o şekilde de kullan....
    sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....