3 Ekim 2013 Perşembe

çok mutLu oLdum :)

merhaba arkadaşLaaar :)
bugüN pek keyifLiyim :) düN akşam yaşadığım mutLuLuğu siziNLe payLaşmak istedim.
düN akşam yemeğiNdeN soNra eşimde bi kıpırdaNma bi hareket içeri dışarı dedim NoLuyo :) odaya çağırdı beNi ve baNa bi mektup verdi mektubu okumaya başLadım ve gözLerim doLdu daha soNra okudukça tutamadım keNdimi ve hıçkıra hıçkıra ağLamya başLadım. ve eLiNde bi paket vardı. soN zamaNLarda biLiyosuNuz fotoğraf makiNem yoktu. veee eşim baNa istediğimiNde üstüNde bi fotoğraf makiNesi aLmış. öyle seviNdimki aNLatamam size :) boyNuNa bi sarıLdım ağLadıkça ağLadım. eveet eşim baNa uzuN zamaNdır istediğim makiNayı aLmıştı.
ona birkezde burdaN teşekkür eetmek istedim.

hayatıma kattığıN bütüN güzeLLikLer içiN Ne zamaN ihtiyacım oLsa hep yaNımda oLduğuN içiN beNi oLduğum gibi kabuLLeNdiğiN içiN seNiN oLmama iziN verdiğiN içiN bütüN sıkıNtıLarıma ortak olduğuN içiN beNimLe beraber ağLadığıN içiN yaNımda uyuduğuN tüm geceLer içiN baNa gösterdiğiN soNsuz sevkat ve aNLayış içiN gerçekteN değerLi ve öNemLi oLduğumu baNa hissettirdiğiN içiN yaNLış bişey yaptığım zamaN bana doğru yoLu gösterdiğiN içiN saNa oLaN aşkıma duyduğuN soNsuz saygı ve sadakat içiN baNa bi iNsaNa herşeyiyLe güveNmeNiN mutLuLuğuNu yaşattığıN içiN baNa her koşuLda dürüst davraNdığıN içiN baNa hayatıN gerçekLeriNi öğrettiğiN içiN beNi diNLediğiN ve aNladığıN içiN her Ne oLursa oLsuN baNa her zamaN destek oLduğuN içiNN eN mutsuz aNımda biLe bi güLüşüNLe düNyamı aydıNLattığıN içiN ve hepsiNdeN öNemLisi sadece baNa ait oLduğuN içiN beNim içiN yaptığıN ve yapacağıN herşey içiN saNa miLyoNLarca defa teşekkür ederim sevgiLim... iyiki varsıN bitaNesi...

veee işte karşıNızda yeNi makiNem :)
NikoN d3100
 
biraz makiNeyi çözdükteN soNra harika resimLerde buLuşmak izere kızLaaaar :)
 

11 yorum:

  1. Mutluluğunuz daim olsun nazar değmesin sizeee ;) çok güzel bir makine canım güle güle kullan fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caNım çok teşekkür ederim daha iyisi seNiN oLsuN iNşaLLah :)

      Sil
  2. Allah mutlulugunuzu hıc bozmasın ne guzel boyle suprızler yapmanız bırbırınıze ımrendım vallahı Allah insallah banada boyle bır eş nasip eder :) fotograf makınesını de gule gule kullan bende almak ıstıyorum acaba evlensem mı ne yapsam :) saka bır yana cok sevındım sızın adınıza guzel gunlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiN caNım amiN :) eN kısa zamaNda seNiNde göNLüNe göre oLur iNşaLLah herşey :)

      Sil
  3. Oh çok sevindim! Güzel günlerde kullan işşallah

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı Olsun çok sevindim, darısı benim başıma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tez vakitte seNiNde darısı başıNa caNım :)
      rabbim isteyeN diLeyeN herkese diLediğiNi versiN iNşaLLah :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun.Güzel fotolarını bekliyoruz.
    :))

    YanıtlaSil
  6. bu kadar iyi bir eşe, o makine az bile:))) şaka tabiki.
    haketmişsin en iyisini, mutluluğunuz daim olsun.
    makineni güzel günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....