26 Ekim 2013 Cumartesi

geLiN - kayNaNa iLişkiLeri...

biLiyosuNuz beN kayıNvaLidemLe beraber oturuyorum. ayNı ev içiNde... bu araLar biraz sıkıNtı yaşıyorum keNdimLe iLgiLi ve biraz iç dökmek istedim. kayıNvaLidem iyiLiğiNe iyi iNsaNdır, ama işte her aN her haLiNi görüNce çoğu zamaN bu durum çok da hoş oLmuyo maLesef. baNa biçok şeyde yardımcı oLmaya çaLışır ama işiNe geLeN şeyLerde ve böLe oLduğuNu görüNce beNim caNım sıkıLır. kayNaNadır karışır derLer ya çok doğru, beN çok aLışkıN değiLim her yaptığımza karışıLmasıNa, iyi de oLsa kötü de oLsa iLLa karışıyo. oNuda aNLamaya çaLışıyorum soNuçta oNuN kurmuş oLduğu düzeNiN üstüNe ortakçı gibi geLdim. ama oda beNi aNLamaLı yada eN azıNdaN aNLamaya çaLışmaLı. büyükçehirdeN köye geLiN geLdim ve aLışkıN oLmadığım bi hayata sırf eşime aşık oLduğum içiN aLışmaya çaLışıyorum. herşeyLeri beNim aLışkıN oLduğumdaN o kadar farkLı ki, eN basitiNdeN sofra düzeNLeri yaptığı yemekLeri, temizLiği, koNuşmaLarı, vs vs vs bu böLe uzar gider. bi çok zamaN görmezdeN geLmeye çaLışıyorum duymamaya çaLışıyorum, cevap vermemeye çaLışıyorum. saygımdaN. ama beNde bi iNsaN evLadıyım beNciLLikLeri beNi çok zorLuyo ve çok iNatçı bi iNsan. şuaN karşımda meseLa hiç koNuşmadaN oturuyoruz. çüNkü sebebiNi söLemesede kızgıN baNa. hemeN aNLatayım. sebebiNide; eşim bugüN biraz rahatsız oLduğu içiN geç gitti işe ve beNde ev işLeriNi akşam ezaNıNa aNca bitirebiLdim yemek dahiL, Neyse kayıNvaLidem de işteN geLdi (tamam o da yoruLuyodur ama işiNe geLdiği gibi hareket ediyosa bi iNsaN kusura bakmasıN kimse beNde oNa göre davraNırım) sofrayı hazırLadım yemekLer yeNdi sofra duruyo daha eşimiN tekrar işe döNmesi gerekiyodu oNLa LafLıyoduk beN bi dışarı yeNgeNe bakayım dedi kayıNvaLidem ve çıktı evdeN Neyse beN sofrayı topLadım eşimi uğurLadım ve geçtim içeri oturdum. aradaN bi saaat faLaN geçti kayıNvaLidem geLdi yaNıma buLaşıkLarı yıkamadıNmı dedi hayır dedim, Niye diye sordu caNım istemedi dedim suratı asıLdı. geçti mutfağa söyLeNe söyLeNe başLadı buLaşıkLara. saNki kafama atar gibi buLaşıkLarı yıkadığıNı aNLamamak içiN aptaL oLmak Lazım. hiç sesimi çıkarmadım yiNede, Laf atıyorum kesik kesik cevapLar geLiyo beNde bıraktım koNuşmaya çaLışmayı. çok zorLaNıyorum çoook... off içim şişti iNaNki. siziNde daha fazLa caNıNızı sıkmadaN içiNizi şşişirmedeN koNuyu kapatayım. beNde aNLatıcakLar bitmez. içim sıkıLırsa yiNe yazarım beLki...


peki siziN NasıL kayıNvaLideNizLe iLişkiLeriNiz...

26 yorum:

  1. Kayınvalide adayım melek gibi şimdilik ama benim kaynanam olacak insan sevgilim eminim ben :) benim mutfağa hevesim var yemek olsun pasta olsun ama daha iş başında hiç olmadım , sevgilimde her işten yemekten temizlikten anlar :) ütüyü bile ondan öğrendim... Şans mı değil mi bilmiyorum öğretmen kesildi başıma :)) bizim tarafdada kıza bir şey öğretmezler iş yaptırmazlar bu hep böyledir bizde erkek ev süpürür cam siler :))) yontucam evlenmeden...

    Allah kolaylık versin canım , anlayışlı olun birbirinize karşı eş ve oğul olarak arada kalan olmasın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eş adayıNdaN doLayı şaNsLısıN caNım :) beNim gibi :)

      Sil
  2. Canım eminim zordur her ikiniz içinde ama senin için daha zordur.sen herşeye herkese alismaya calisiyosun o bir tek sana.sadece sabır bu hep böyle gidecek değil ya.elbette seninde kendi düzenin olacak.sen iyi ol da o pisman olsun böyle davrandığına. ya sabır de o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor hemde çok zor sabır diyorum başka da bişi diyemiyorum zateN caNım...

      Sil
  3. Canım benim ya kıyamam sana. Zaten baştan beri düşünüyordum bu anlamda seni. Kayınvalide dediğin gibi eminim iyi bir insandır ama ne kadar iyi olsa da bir gerçek ki Annenin yerini tutamaz.Ve bir evde 2 kadın çok tehlikeli bir durum....Çok muhabbet tez ayrılık getirir derler. Kimle olursa olsun aynı evde yaşamak çok zor, kültür farklı alışkanlıklar farklı..En sevdiğin en yakınınla bile aynı eve girince zamanla insanlar birbirinden huylanmaya başlar, güzel ilişkiler bile bozulur....Allah sabır versin ne diyeyim umarım en kısa zamanda eşinle ayrı bir eviniz olur.

    YanıtlaSil
  4. Canım okudumda Allah sabır versin sana .Ev ev üstünde cok zor yeri geliyor kendi anne babanla anlaşamıyorsun...Umarım en kıa zamanda kendi düzenine kavuşursun ..Yüregini ferah tut..

    YanıtlaSil
  5. öncelikle ALLAH sabır versin.önemli olan eşinle muhabbetin bozulmasın.ben kayınvalidemle her yıl sadece toplamda 5-6 hafta beraber yaşıyorum ama o bile yetiyor. kışları bizim evimize geliyorlar kayınpederimle o sürede bile işime düzenime karışıyor.varsa yoksa kızları.gelinleri sözde kızları gibi ama icraatta kuması.oğullarını elinden alan,oğullarını parmaklarında oynatan,maaşını har vurup harman savuran ,sonradan gelen vicdansızlar.ben 3 maymunu oynuyorum.kayınpederim olmasa katlanılacak gibi değil.o gereken cevabı benim yerime veriyor sağolsun.benimde 1 oğlum var acaba bendemi öle olurum diye korkuyorum açıkcası.sadece eşimi çok sevdiğim için ve ALLAH rızası için susuyorum.yoksa şimdiye kadar ipler kopardı.eşimde sağolsun beni her zaman korur gözetir. inşaallah en kısa zamanda kendi düzenin ve evin olur.böyle durumlarda ne eşine ne de başkalarına anlat.YARADANA anlat emin ol çok rahatlarsın.çünkü eşte böyle durumlarda arada kalıyor ne anneden ne de eşinden vazgecebiliyor.asıl çile o zaman başlıyor. sevgiler EBRU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görümce mevzusuNada değiNicem bi ara, çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. Ahhh aşşkkk diyorum ben, o değil mi bizleri böyle ipe götüren çoğu zaman... Rabbim yanında olsun o sabredenlerle beraberdir...

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylık verisn ben ayrı evde iken bile moralimi bozabiliyorum bu meselelere
    Sen sabret elbet rahata erersin .Bekle ve sakın kötü söz söyleme aynı erkeği sevdiğinizden ayrılamayacaksınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü söz çıkmasıN diye ağzımdaN uğraşıyorum vargücümLe caNım...

      Sil
  8. Selamlar yazını okuduğumda bende dedim tek başıma değilmişim aynı evde oturmuyoruz ama hareketleriyle sözleriyle kilometrelerce uzaktan bile etkilerini gösteriyorlar evliliklerimize buda çok can sıkıcı oluyor yaratılanı seviyoruz hoş görüyoruz Yaradandan ötürü çokça zaman sükut ediyoruz bende bloğumda bir yazı paylaşmıştım bu konu hakkında http://pelindmrl.blogspot.com/2013/10/es-ve-kayinvalide-uzerine.html
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim eN kısa zamaNda bakıcam yazıNıza...

      Sil
  9. ay üstüne görümce de mi var..Allah sabır versin cnm sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görümce iLe ayNı evde değiLiz ama saNki ayNı evde gibiyiz :S

      Sil
  10. slm benim kayın validem yok ama görümcem var ama aramız iyidir arada sırada kıskanclıkları olsada banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varLıkLarıda bi dert yokLukLarıda...

      Sil
  11. canım seni çok iyi anlıyorum bende kayınvalidemle birlilte oturuyorum. bizimkisi az da olsa benziyor sizinkine ama bulaşık yemek temizlik konusunda hiç söylenmez sağolsun çocuğuma bakıyor işten eve gittim açmıyım bana bişeyler hazırlıyor evladından ayırlıyor bir kere bile adımı söylemedi kızım yavrum dedi. onları da anlamamız lazım. zamanında onlar çok çekmişler bize çektirmemeye çalışıyorlar.

    Allah yardımcın olsun canım..

    YanıtlaSil
  12. sürekli bu şekilde yaşamak zorunda mısınız? kendinize ait bir eviniz olacaksa biraz daha sabırlı ol derim. allah yardımcın olsun canım.
    bizde sorun yok çok şükür, ayrı şehirlerdeyiz. ama birlikte de olsa problem olacağını sanmıyorum, seviyorum kayınvalidemi:))
    kolaylıklar diliyorum sana
    sevgiler gönderiyorum

    YanıtlaSil
  13. Hamd olsun ilişkimiz iyi canım, umarım seninki de iyi olur hep..

    Bebeğime sağolsun kaynanam bakıyor, ama itiraf edeyim Bebeğimle benden daha çok zaman geçirmesini kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....