24 Ekim 2013 Perşembe

içimizi ısıtıcak bi tarif :)

bu tarifi geçeNLerde Nette gezerkeN bi sitede görmüştüm ama siteNiN adıNı uNuttum kusura bakmayıN caNLarım :)
düN akşam yapmak istemiştim ama aNiddeN geLeN misafirLer oLduğuNdaN eN kısa zamaNda yapıLacakLar arasıNa girdi biLe :)  beN sıcak çikoLataya ba yı Lı rıııım :)
şimdi geLeLim tarifimize :)
maLzemeLerimiz; 2,5 su bardağı süt, 2 yemek kaşığı kakao, 2-2,5 tatLı kaşığı şeker, 2-3 damLa vaNiLya aroması ve eğer varsa 5-6 yaprak taze NaNe işte hepsi bu kadar caNarım.
kakao ve sütü biiiir güzeL orta ateşte kayNatıyoruz, kayNamaya bşLayıNca şekeri NaNe yaprakLarıNı ve vaNiLya aromasıNıda iLave edip 2-3 dakika daha şöööyLe kayNatıyoruz vee içiNdeN NaNe yaprakLarıNı çıkarıyoruz (tabi bu arada ateşteN aLdık sıcak çikoLatamızı) veeee üzeriNe eğer varsa ve tercihiNizse bitter çikoLata reNdeLiyoruz.
ımmmm kokusu buraya kadar geLdi :) şimdiLik baNa müsade sobaNıN yaNıNa geçip yeNi başLadığım örgüme devam etmek istiyorum :)  yapmak isteyeNLere şimdideN koLay geLsiN ve afiyet baL şeker oLsuN caNLarım :)

4 yorum:

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....