11 Ekim 2013 Cuma

karışık post - 3

merhabaLaaar caNLarııım :)
ayy kaç güNdür bLogumLa iLgiLeNemedim vaLLa Ne yaLaN söLiyim özLeNdiNiz biLesiNiz :)
ee beN yokkeN NeLer yaptıNız bakaLım :)
hafta soNu biLiyosuNuz bursadaydım aNNemLeri öyLe bi özLemişimki ayy aNLatamam size hasretLik zor aNacım ...
eh geLeN maLum bayram ve temizLikLer başLadı arife güNüNe kadar iNşaLLah bitirebiLirm :)
bursaya gidiNce bikaç resim çekmeyi de ihmaL etmedim :) bakaLım NeLer var :)

öNceLikLe bu çiçekLer size :)
 
bu iNce triko tarzı bLuzuda BursaNıN meşhuuuur cumartesi pazarıNdaN aLdım :)
 
eşimLe bi akşam yaptığımız çay keyfimiz :)
bu üzümLeriN ismi ciNsi yaLdaş :)
 
bursada oturduğumuz eviN maNzarası :)
 
bursada bitaNecik aNNemLe çay keyfimiz :)
(asLıNda çay pek sevmem ama sevdikLerimLe beraber oNLara eşLik etmek beNi ayrı mutLu ediyo)
 
caNımıN içi aNNemiN baNa aLdığı bayram ciciLerim :)
 
geçtiğimiz pazar kahvaLtı içiN gittiğimiz bi mekaNdaki soba dikkatimi çekti ve siziN içiN şipşakLadım ):
bu sobayı tırLarıN jaNtLarıNı birLeştirip yapmışLar çok iLgiNç :)
orda çaLışaN görevLiye "resim çekebiLirmiyim dedim adam baNa gayet ciddi resim başı 10tl bayaN
beN adama böN böN bakıyorum :) adamıN saNiyeLer soNra verdiği cevap şaka şaka şakaaaa :P
dedim Ne adamLar var yav NerdeN buLuyosuNuz bu kadar samimiyeti aNLamadım ama Neyseeee :)
 
haftasoNu sevdikLerimLe kahve keyfi yapma fırsatıda yakaLadım ya :)
 
düN akşam bayram bakLavası içiN ayıkLadığım cevizLerim :)
 
evet caNLarım şimdiLik beNdeN bu kadar :)
bayram temizLiğiNe hazırLıkLarıNa devam :)
keNdiNize cici bakıN
eN kısa zamaNda görüşeLim caNLarım :)

10 yorum:

  1. merhaba, aile ziyareti olsa da bence çok güzel bir seyahat olmuş, özellikle manzaraya bayıldığımı söyleyebilirim ve soba da değişikmiş doğrusu :))

    YanıtlaSil
  2. Valla sende özlendin canım.
    Hasretlik zor Allah sabır versin.
    Kolaylıklar diliyorum,ben büyük kısmını bitirdim temizliğin....
    Oh cumartesi pazarı demek severim pazarları.Güle güle kullan.
    Evin manzarası çok güzelmiş.
    Oh gezmeler tozmalar, kahveler çaylar afiyet bal şeker olsun canım :)

    YanıtlaSil
  3. evinizin manzarası çok güzel.Annenin aldıkları da öyle.Ne güzel günlerin olmuş.Daha güzelleri seni bekliyordur inşallah.
    Öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aiLemiN yaNıNda güzeL vakitLer geçirdim ama hemeNcik bitti...

      Sil
  4. Bluz bir harika, sen de benim gibi çay sevmeyip sırf sevdiklerinin yanında içenlerdensin sanırım=)kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Ay bende çay sevmem ama sevdiklerimle beraber güzel bir kahvaltı sofrasında da hayır demem.

    Bende ki bayram temizliği telaşından sevgiler :)

    Mutlu, huzurlu bayramlar dilerim..

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....