14 Ekim 2013 Pazartesi

keyifLi, musmutLu, güzeLLikLerLe doLu bayramLar oLsuN :)

güzeL bi hafta başıNdaN herkescikLere güNaydıN :) bugüN arefe güNü ve artık soN dokuNuşLarda bittiğiNe göre biraz keNdimLe iLgiLeNebiLirim. emiNim beNim hamarat becerikLi bLogcaNLarımıNda işLeri bitmiş bayram tatiLiNe başLamıştır :) kurbaNLıkLar aLıNdımı Ne aLemdesiNiz bakiim, Rabbim herkesiN kurbaNLığıNı kabuL etsiN iNşaLLah tabi bizimkiNide :)
bu seNe bakLava hariç birde eşimiN çok sevdiği kadayıf sarma tatLısı yaptım:) beNim içiN ikiside bi iLkti ve heyecaNLaNdım Niye derseNiz maLum beN kayıNvaLidemLe beraber oturuyorum eeh oNada beğeNdirmek Lazım dimi :)
veeee işte karşıNızda iLk deNeyim bakLavam :)
bu heNüz pişmemiş haLi :)
 
veeee buda fırıNdaN çıkmış haLi :)
 
bitaNecik goNcamıN sevdiği tatLısı :)
 
işte arkadaşLarım her Ne kadar bayramıN sadece iLk güNü evde Olsamda (yarıN akşam bursaya gidicemde) beNim tatLıLar böyLe. ee siz NeLer yaptıNız bakaLım:) bayram boyuNca buraLarda oLamıycam :) keNdiNize çok çok iyi bakıN caNLarım :)
 
Hayır kapıLarıNıN soNuNa kadar açık, kaza ve beLaLarıN bertaraf oLduğu KurbaN BayramıNıN, yaşadığıNız tüm soruNLarı aLıp götürmesi diLeğiyLe.. 
 
 

5 yorum:

  1. Tatil başladı ben de evde geçireceğim sanırım:( Bursa'ya çok selam gönder çok özledim ben onu=) Ellerine sağlık bu arada çok çıtır görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasretLik oLmasa beNde evde geçirmek isterdim bayramı :)

      Sil
  2. Şahane görünüyor eminim tadıda öyledir. Sanırım ben hiç böyle marifetli olamayacağım. :)

    YanıtlaSil
  3. oh afiyet olsun, iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem görünüyor.. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....