21 Ekim 2013 Pazartesi

örgü örmeyi özLedim yahu :)

merhaba caNLarım :)
bayramda sevdikLerimLe geçirdiğim zamaNLarıN tadıNa doyamadaN bayram bittiiii geçti biLe... maLum kış geLdi bayram öNcesi sobamızı kurmuştuk havaLar iyice seriNLedi sabahLarı ve akşamLarı sobayı yakmadaN oLmuyodu ama artık evLer iyice soğudu ve güNdüzLeride soba başıNdayım:) sobaNıN verdiği sıcakLık hiçbişeyde yok evet ama sobaNıNda pisLiği temizLeNmesi doLduruLması devamLı oduN kömür atıLması ayrı bi dert:( birde kaLoriferLi bi evdeN sobaLı bi eve geLiNce çektiğim zahmeti varıN siz düüşüNüN. ama sevdiğim adamLa beraber oLuNca buNada şükür diyorum... Neyse dediğim gibi maLum kış geLdi ve yumuş yumuş yüNLer reNkLi şişLer tığLar ve buNLarıN birLeşmesi soNucu ortaya çıkaN iç ısıtan örgüLer kış mevsimiNiN uzuuuun ve soğuk geceLeriNiN vazgeçiLmezi oLuyo beNim içiN :) örgü örmek beNim içiN ayNı zamaNda stres atmak demek:) buNdaN soNra hep örgü örmek steres atmak istiyorum :)
sürpriz örgüLerLe buLuşmak diLeğiyLe :)
keNdiNize cici bakıN caNLarım...

4 yorum:

  1. merhaba bende bloguma beklerım
    ayrıca N ve L ler neden buyuk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba caNım hoşgeLdiN
      N ve L LisedeN aLışkaNLık kaLmış ya :)

      Sil
  2. Bende çok severim örgüyü.Yeni örgülerini merakla bekliyorum canım
    :))

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....