1 Kasım 2013 Cuma

aNNe - kayNaNa farkı...

maLesef bu iş böLe...

yaşıNı başıNı aLmış iki eski arkadaş haNımefeNdi yoLda karşıLaşmışLar. HaL hatır sormuşLar. sıra çocukLarıNa geLmiş “SeNiN oğLaN NasıL evLeNdi mi?” diye sormuş biri,
“EvLeNdi” demiş öteki,“evlendi ama ah,sorma,öyle bir gelin çıktı ki,felâket!..
“Sabahtan akşama çalışıyor,evde doğru dürüst yemek pişmiyor, yorgun olduğu zaman oğluma yemek pişirttiriyor. Bazen sabah kahvaltısını bile oğlum hazırlıyor. Ne dikiş var, ne ütü. Bir kadın bulmuş, bütün işi ona yaptırtıyor. Evde prensesler gibi oturuyor, oğlum için özel hiçbir şey yapmıyor, çok üzgünüm, çok…” “
Vah vah” demiş arkadaşı, “peki kızın nasıl, o da evlendi mi?”…
“O da evlendi” demiş arkadaşı, “ama o çok mutlu, öyle iyi bir damadım var ki, kızımın elini sıcak sudan soğuk suya sokturmuyor. Kızım çalıştığı için çok yoruluyor, çoğu akşam, yemekleri beraber pişiriyorlar, hatta bazen damadım hazırlıyor.
İnanır mısın öyle iyi bir çocuk ki tatil günlerinde kahvaltısını kızımın yatağına götürüyor. Bir kadın bulmuşlar, evin bütün işlerini o yapıyor, kızım evde hiç yorulmuyor, prensesler gibi oturuyor, kocası da ondan iş beklemiyor, çok memnunum, Çooookkkk…...

11 yorum:

  1. Keşke böyle olmasa Allah hepimize mutlu evlilik versin.Sikma canını eminim kendi duzenin olacak bu günler geride kalacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiN caaNım iNşaLLah bigüN oda oLucak...

      Sil
  2. Anne -kaynana,karsulaştırma bile.bizde bi laf vardır."herkesin gulu kendine güzel kokar."diye.ama boşver bugün dönüp bakacaksin aaaa beni bunlar mi mutsuz etmiş diyeceksin.Alla h rizasi için sus ve tartışmaya girme mukafatlarin en güzelini verecek sana
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbime sığıNdım zateN caNımcım sabır diLiyorum sadece...

      Sil
  3. Kimin nerden baktığına göre değişiyor öyle değil mi? hayat bir imtihansa bu sınavı da vermek gerek demek ki.Sabır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabır taşı gibi çatLamazsam iyidir...

      Sil
  4. Canım ya Allah yardımcın olsun! Bol sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. N harfleri niye büyük? :)

    Kafa Dergi ve Ters Düz'e de bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  6. bu konuda şanslı insanlardan biriyim desem
    çok anlayışlıdır kayınvaliden o da kaynanasında öyle görmüş inşallah be de devam ettirebilirim
    ama iyi de iyi olsun diye tavsiye verebilirim inşallah
    bende beklerim

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....