5 Kasım 2013 Salı

bi müddet ara...

bi müddet buraLara uğrayamıcam arkadaşLar. Malum zeytiN topLama zamaNı geLdi ve bizimkiLer zeytiN topLamaya başLadıLar. görümcemLerde kayıNvaLidemLere yardıma geLiyoLar ve oNuN küçük bi bebeği var beN tarLa işiNdeN pek aNLamadığım içiN bebek bakma, tarLaya yemek yoLLama işLeri baNa kaLdı. beNim bi bebeğim yok şimdiLik ama miNNak şiriNeyLe vakit geçiriyorum aLıştırma yapıyorum diyeLim :) bu seNe zeytiNLerimiz güzeLmiş (miş diyorum çüNkü beN pek aNLamam) hayırLısı bakaLım :)

keNdiNize iyi davraNıN caNLarım :)

17 yorum:

  1. Kolay gelsiiin :)
    Organik zeytin oh ne güzel afiyetler olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoL caNım
      evLeNdim evLeNeLi beNde orgaNik oldum :)

      Sil
  2. Kolaylıklar diliyorum canım Allah yardımcın olsun. Umarım bu ara çok uzamaz...

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin.ama en zor sana kalmış.ev yemek çocuk....böyle gider.ama tarlaya gitseniz bi zeytin toplarsin .tarla personeli eve gelir ve evdeki personele yorulmuş muamelesi yapar.çünkü sen evdesin :))) kandirmisl ar seni:)))....bizimde var da tarla işlerimiz bende hep evde kalirdımda ordan bilirim yani...
    Hadi sana kolay gelsinnnnnn
    optummm

    YanıtlaSil
  4. evdeki personele yorulmamis muamelesi yapar yazacaktım :)))))
    pardonnn

    YanıtlaSil
  5. nerede zeytinleriniz okuyunca ortak bir yönümüz olduğunu farkettim :))bende evlenince organik oldum bizimde çarşamba günü başlanıcak zeytin toplanmaya:))

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin benimde bahçemde üç tane zeytin ağacım var,topladık tatlandırmaya bıraktık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Tüm ailene ve sana kolaylıklar diliyorum canım..

    YanıtlaSil
  8. Bizim oralarda hep zeytinliktir
    güneyde erkenden toplayıp bitiriyorlar
    İzmirde soğuklar başlayana kadar beklenir
    iyice yağlansın diyee
    bol bereketli bir yıl diliyorum

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin canim :) Blogunu yeni okumaya basladim iyikide bulmusum. Cok guzel paylasimlarin var. Banada beklerim :) Sevgilerle

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....