25 Kasım 2013 Pazartesi

bu aralar sardıklarım :)

güzel bi hafta geçirmeniz dileğiyle hepinizeee kocaaman günaydınlarımı ve sevgilerimi gönderdim şekerler :)
çok yoğun olmasada yetişmeye çalışmacalı bi hafta sonu oldu benim için. zamanın bana yetmediğini bu hafta sonu bi defa daha öğrendim. yetişmeye çalıştıkça yetiişemeyenlerden oldum çıktım yav.

hafta sonu örgü örmeye baya bi vakit ayırmaya çalıştım çünkü elimdeki işim uzadıkça bıkkınlıkk gelir ve zevkle öremem. geçenlerde görümceme tığ işi bi yelek başlamıştım son bi kaç sırası kaldı bitince sizinle burda paylaşıcam. umarım kendiside beğenir. yeleğe başlamadan önce iki tane yarım bebek battaniyesi örmeye başlamıştım hele bitanesi çooook önceden nerdeyse 3-4 aylık :) onlarıda bu hafta sonu bitirdim bi sonraki yazımda kısmetse onlarıda paylaşmak istiyorum.
son zamanlarda bloglarda ve bazı yabancı sitelerde görüpte yapmak için sabırsızlandığım (tabi becerebilirsem) tığ işi motifler var, ayyy bayılıyorum onlara yaaaaa::) bazılarını kaydettim bakalım neler olucak, kaydettiklerimin bazılarını sizinlede paylaşmak isterim belki sizlerede fikir olur.
şimdilik benden bu kadar (aslında o kadar çok şey var ki sizi sıkmak istemem) umarım güzel bi hafta sonu geçirip yeni haftaya mutlulukla başlayanlardansınızdır.
hepinize iyi haftalar diliyorum canlarım...



hepinize iyi haftalar diliyorum canlarım...
 

14 yorum:

  1. sana da iyi hafta olsun,iyi dileklerine teşekkürler
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sana da iyi haftalar :)
    Bu arada çiçeksever biri olarak üstten 2. yi çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Selam canım blogunu takibe aldım :)
    Etkinlikte var mısın yok musun anlayamadım? Yorumların neden silindi bilmiyorum? Bir anlam veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bağlantı ile ilgili bi sorun sanırım canım :)

      Sil
  4. Sanada iyi mutlu huzurlu güzel bir hafta olsun inşallah:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık bebek battaniyelerini görmeyi merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müsait oldğum ilk fırsatta inşallah canım :)

      Sil
  6. Sana da iyi haftalar olsun canım...
    Yaptıklarını merakla bekliyorummmm
    :)))

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel olmuşlar renkler cıvıl cıvıll

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....