19 Kasım 2013 Salı

etkinlik hediyelerim :)

merhaba arkadaşlar,
katılmış olduğum iki etkinliğe ait hediyelerim elime ulaştı. blog dünyası sayesinde öyle güzel arkadaşlıklara sahip oluyoruzki bu yüzden kendimi şanslı hissediyorum.
iyiki varsınız...
ilk hediyem mavidükkan blogunun güzel sahibi cerenin gerçekleştirmiş olduğu hediye etkinliğinde çooook tatlı samimi bi arkadaşla emine ile eşleştim incitanesi-cangz.blogspot.com bloguna bi göz atmanızı tavsiye ederim. bana bu güzel hediyeleri için tekrar tekrar teşekkür ediyorum arkadaşıma :)

 
 
diğer katıldığım bi etkinlik olan birdilimlimon blogunun gerçekleştirmiş olduğu hobi etkinliğinde keyifolsun blogunun sahibi candan insan nihal ile eşleştim. bana çok şeker el emeği güzel hediyeler göndermiş sağolsun. tekrar tekrar teşekkür ediyorum nihalcim:)
 
 
 
blog dünyasında gerçekten güzel sıcak samimi keyifli arkadaşlıklar kurulabiliyo. gerekli olan sadece sadece  bence samimiyet...
keyifli günler diliyorum...

 
 

20 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooook teşekkür ederim arkadaşım seninde yüreğine sağlık :)

      Sil
  2. Canım hepsi çok güzel güle güle kullan. Kesinlikle katılıyorum samimiyet çok önemli zaten bu yüzden seni çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım duygularımızın karşılıklı olmasına sevindim :)

      Sil
  3. Yaaaa çok güzeeelllll, en önemlisi dediğin gibi bu içtenlik süperrrr:)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan.sizi takipteyim artık buyrun banada beklerim.amediam.blogspot.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Gülü güle kullan hediyelerini canım. Bende seni takibe aldım. Güzel yorumun için teşekkürler :) her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan.hepside çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  7. Bloğu açarken böyle güzel dostluklar kurabileceğimi bilseydim daha önce açardım.
    Güle güle kullan canım.
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende geç kalmışım diyorum sizleri tanımak için :)

      Sil
  8. güle güle kullanın hediyelerinizi banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. güle güle iyi günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....