12 Kasım 2013 Salı

zeytiNe ara veriLdi...

uzuN zamaNdır yoktum araNızda. eLimdeN geLdiğiNce bLogLarıNızı ihmaL etmemeye çaLıştım ama atLadıkLarım oLduysa affoLa. bizimkiLer zeytiNLeriN karasıNı topLadıLar kızıLLarı kaLdı oN-oNbeş güN soNra tekrar kaLdıkLaırı yerdeN devam edicekLer iNşaLLah. havaLar bu araLar Numara yapıyo zeytiNLer çiftçiNiN pek istediği gibi değiL Rabbim hepimiziN yardımcısı oLsuN iNşaLLah.

 

bizimkiLer zeytiN topLarkeN beN de evde bebek baktım. aboooo meğersem Ne zor şeymiş emaNet bebeğe akmak:) ayakta bekLedim resmeN :) tam bi eNerji topu :) düN itibariyLe bebişi tesLim ettim ooooh :) ama şimdideN özLedim oNu...


Neyse Lafı çok uzatmadaN kısa keseyim :) şimdiLik beNdeN bu kadar eN kısa zamaNda yepyeNi payLaşımLarda buLuşmak üzere keNdiNize iyi davraNıN caNLarım...

18 yorum:

  1. Bebekler böyle işte.Yanındayken kurtulmak isterken yokluğunda özlüyorsun.:)
    darısı başına canım :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ne kadar da zordur zeytin toplamak ama ilk toplananlarla yapılan zeytinler çok lezzetli olur :))
    evet gerçekten haklısın çok zor emanet bir çocuğa bakmak, sanki günün tüm enerjisini sana saklamış gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla zeytin toplamaktan hic anlamam ben yiyiciyim :)

      Sil
  3. İznik'in hangi köyündensiniz ben çok beğeniyorum iznik'i:) sürekli kullanıyoruz bursa iznik yolunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haNgi tarafa yada Nereye giderkeN kuLLaNıyosuNuz bursa-izNik yoLuNu :)

      Sil
    2. Manisa'dan Sakarya'ya:)

      Sil
  4. yeni arkadas listen 65 oldu:))))))))
    sibelcim,,bizim yorelere yakinsin...
    ne guzel geldi zeytinlerin yesil yesil haliiii
    sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuppiiiiiiiiiiii hoşgeLdiN cihaN abLa :)
      siziN yöreLer NereLer acaba :)
      beNde kocamaN sevgi ve saygıLarımı göNderdim biLe :)

      Sil
  5. Rabbim çiftlerimize hayırlısından bol kazanç versin, işleri çok zor ve riskli.. Peki sende emanete değil kendi bebeğine bakma isteği uyanmadı mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiN iNşaLLah caNım. aaah aaah uyaNmazmı :) Rabbim baNa ve isteyeN herkese Nasip etsiN iNşaLLah:)

      Sil
  6. Merhaba,
    Can sanatın düzenlediği etkinlikte seninle eşleşmişiz. Bana safakkrdnz@gmail.com adresinden ulaşabilirmisin adresine ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  7. oyy dalında zeytinler :) keşke bende oralarda olsam da toplasam :))) bizde uzun zamandır kendi zeytinimizi kendimiz yapıyoruz annem sağolsun :) Zeytin pazarına gelip zeytin alırız oralardan, harika yerler yaaa :)
    Çook şirin bir blogun varmış takibe aldım ;) bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin memleket nere :) teşekkür ederim en kısa zamanda sizdeyim :)

      Sil
  8. bu yılın başlarında iznik'e gezmeye gitmiştik arkadaşlarla. o zaman biliyor olsaydım, sana uğrardım:))
    sevgiler bursa'dan:))

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....