11 Aralık 2013 Çarşamba

hediyelerim geldiiiii :)

merhaba canlarım, son zamanlar buraları biraz boşlamış olsamda hepinizi elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. Ama özlendiniz bilesiniz :) malum kış geldi kapıya dayandı sobalar güp güp yanıyo nihayet akşam burayada güzeeeelce bi kar yağdı şuan buralar bembeyaz çarşafını üzerine çekti :) sizde durumlar nasıl canlarım :)
geçtiğimiz hafta çok güzel iki paketle haftayı sonlandırdım diyebilirim :) katılmış olduğum iki etkinlikte edinmiş olduğum güzel arkadaşlarımdan dolu dolu iki güzel paket aldım ve musmutlu oldum.
İlki cansanat blogunun düzenlemiş olduğu kahve bahane etkinliğinde çoook sevgili arkadaşım şafak ile eşleşmiştim (http://safagindunyasi.blogspot.com/). kendsi çok şeker özgür ruha sahip bir kişiliktir :) ama çok şeker bi insan, onu tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum :) bana harika bi kitap (henüz okumaya başlayamadım), bayıldığım bi tat olan türk kahvesi, bi dolu çikolata, sıcacık bi yeniyıl temalı çorap veee harika bi yeniyıl kartı göndermiş arkadaşım. hediyelerini çok beğendim çikolataları hüplettik bile :) kahve keyfimize bile başladım :) her hediyesi için çoook teşekkür ediyorum arkadaşıma, umarım arkadaşlığımız daim olur canım :) umarım benim hediyemde en kısa zaamanda elinde olur canım...
ve işte bunlarda hediyelerinin toplu gösterimi :)
 
bir diğer paketim de teeee adanalardan sevgili elmastan geldi :) onunlada mutluluk kutusu etkinliğinde eşleşmiştim :) http://elmasstugba.blogspot.com/ çok cana yakın bi insandır kendisi ve o da bana bissürü hediye göndermiş sağolsun :) hele bi ayıptır söylemesi acılı salça göndermiş ki ımmm nefis nefis :) hediyeleri say say bitmez en iyisi resimle sizi başbaşa bırakayım :) arkadaşım elmasada çooook teşekkür ediyorum güzel hediyeleri içiniyiki varsın arkadaşım :)

 
her iki arkadaşıma da çoook kocaman teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum :)
 


14 yorum:

  1. canım hediyelerin çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim beğendiğine çok sevindim güle güle kullan öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canım.Afiyet olsun ayrıca cikolata ve kahve güzel görünüyor.gerci kahve bahane dimi

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan ve afiyetle höpürdet :))

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerini güzel günlerde afiyetle, muhabbetle, keyifle kullan :)) Katılımın için ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım :) etkinliklerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  6. yılbaşına özel çekiliş düzenliyorum katılmak istersen beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Beğendiğine çok sevindim. Özgür bir kişilik yorumunu da ayrıca beğendim ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....