19 Aralık 2013 Perşembe

kavur balıkları :)

biraz güneşli biraz rüzgarlı birazda soğuk bi iznik havasından hepinize günaydın arkadaşlar...
umarım herkesin keyfi yerindedir.
artık hemen hepiniz biliyosunuz ben izniğin bi köyünde yaşıyorum. iznik küçük biyer ve burda sadece çarşamba günleri büyük çarşı pazar kurulur. ve izniğin halkının genel olarak bi alışkanlığıda her çarşamba hemen hemen her ev de balık pişer :) ben evlenmeden öncede balık temizleme işine hiç bakmazdım sağolsun annem yemeğe hazır bi şekilde önüme koyardı balığı. evlendikten sonrada kayınvalidem anladığım kadarıyla bekledi benden balığı ayıklamamı temizlememi pişirmemi amaaaaaa malesef elimden bişi gelmiyo :) elleyemiyorum onun çiğ haline, zaten o da baktı gördü ben pek yanaşmıyorum kendisi hallediyo sağolsun balık işlerini:)
dün de malum çarşambaydı ve bizdede balık (hamsi) günüydü. hamsiler bi güzel temizlendi ayıklandı yıkandı tepsiye dizildi (pek güzel dizemedi tepsiye ama lezzetliydi) veee sobanın fırınına sürüldü bi güzel de pişti ve afiyetle yendi:)

 
mutlu günler diliyorum hepinize...
 

10 yorum:

  1. Gelin gelin.Temizlememissin balıkları o da kizmis atı atıvermis tepsiye:)))
    Laf aramıZda bende temizlemedim hiç balık.temizlenmiş alıyorum ben.ama baliklarda çok tazeymis.
    afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen o yüzden öyle yaptı galiba :) sağol canım

      Sil
  2. afiyet olsun canım 8 yıllık evliyim bende 1-2 kez temizleyebildim ama balığa bayılırım

    YanıtlaSil
  3. Tatlım sen bunlara mı güzel dizilmemiş diyorsun, daha ne olsun.
    Bi de benim dizdiğim tepsiyi görsen :))
    Afiyet olsun diyeceğim ama olmuş zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım mütevazi olma eminim seninkilerde çok muntazamdır :)

      Sil
  4. Ay çok sıkıntılı bir iş canım.Yapanın ellerine sağlık ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. bu ne güzellikler,aman amannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....