12 Aralık 2013 Perşembe

kaynana öremez gelin giyemez :)

güzel musmutlu kartopulu günler arkadaşlaaaar :) bugün sizlere gelin-kaynana yapmış olduğumuz bir kaç örgü örneklerinden göstermek istiyorum, umarım beğenirsiniz...

ilk olarak ismini duyduğumda hah işte bu tam bizlik dediğim bi örnek var burda ilk defa duymuştum "kaynana öremez gelin giyemez" örneğin ismi :) benim kayınvalidem örüyo pudra rengi ama bana değil e doğal olarak giyemiyorum :) çok zor bi örnek olduğunu her sırada ilmek değiştirdiğini söylüyo uğraşıyo baya bi. vee karşınızda örneğimiiiiz :)

bu iki ön resmi elimden geldiğince yakın çekmeye çalıştım ama umarım olmuştur
 
önler bitti şimdi arkasını örüyo

 
bu örneğin adını bilmiyoruz ama eski bi örnek olduğu söyleniyo gülümser teyzem örüyo sizlere fikir olması açısından resmini paylaşıyorum

 
veee sırada benim ördüklerim vaaar :) görümcemin minik bi kızı var ismi miray bayılıyorum ona :)
onun için ördüğüm iki yelek vardı örneklerini paylaşmak istedim sizlerle :)
 
ikiside çok basit örnekler ama minik oldukları için çok şeker görünüyolar tabi bence


 
şimdilik benden bu kadar hepinize sağlıklı ve şanslı günler dliyorum...
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. Gülümser teyzenin ördüğü model daha güzel bence :)
    Bebiş yelekleri çok hoş olmuş hele birinci yeleğe bayıldım ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teyzeme ilettim beğendiğini pek hoşuna gitti ::::)

      Sil
  2. Ne marifetli hanımlar herkes üretiyor, ne güzel...Hepsi de ayrı güzel. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralarda elinde iş yoksa yadırgıyolar :) sağol canım arkadaşım :)

      Sil
  3. Çok güzel örgüler yapmışsın.ellerine sağlık.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende güzel şeyler yapıyosun canım :)

      Sil
  4. Örneğin adı çok güzelmiş:))rengide çok hoş.Sizin yaptıklarınızda ayrı güzel ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....