23 Aralık 2013 Pazartesi

mimlenmişin sankim :)

bloglarda görürdüm merak ederdim mim mim mim :) sonunda benimde bi mimim oldu :) sevgili arkadaşım sena benide mimlemiş sağolsun. daha önce hiç mim cevaplamadım, elimden geldiğince bişiler yazıcam , kusurum olursa şimdiden affola :)

1- Elimden gelse,  zamana yetişirim
2- Kendi kendimi kontrol etmekte ; bazen zorlanıyorum çünkü haksızlığa hiç tahammül edemiyorum...
3- Beni en çok kaygılandıran şey , ani ölümlere nasıl göğüs gerebilirim bilmiyorum...
4-Hayatımın en kötü anı, bi zamanlar haketmediğim halde düştüğüm durum
5-Yalnızken , kendimi dinliyorum

6-Nefret ettiğim, bazen fazlasıyla iyi niyetli olmam
7-İşim , evlenmeden önce var olan ama şimdi evhanımlığıson sürrat devam :)
8-kadınlar/erkekler; eşimle sanırım evliliğimiz bi elma ve biz o elmanın iki yarısıyız :)

9-Hayat, herşeye rağmen yaşamaya değer...
10- Çocukken , hep büyümek isterdim, keşke istemeseymişim :)

11-Başkalarının zayıf tarafı, asla faydalanmayacağım bi duygu.
12-Yalan söylemek; hiç sevmem...

13-Her şey kötü gittiği zaman, Rabbime sığınırım hayırlısını dilerim
14-Geceleri, çoğu zaman keyif zamanı :)

15-Başkalarına göre ben, doğrucu davutum :)
17-Bazen düşünüyorum da, iyiki eşim karşıma çıkmış onunla tanışmış evlenmişim :)
18-En çok utandığım şey,  utanmaz biri değilim aslında ama şuan aklıma gelmediki :)

19-Keşke ben, herkesin her isteği istediği gibi olsa...
20-Anlamıyorum, zaman ne çabuk geçiyor...

3 yorum:

  1. Ayyyy mim seviyorsan bından sonra radarımdasın :))))
    Güzel cevaplar canım :**

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim cevapladığın için tatlım :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....