23 Aralık 2013 Pazartesi

pazar günü ganimetleri :)

merhaba arkadaşlar, umarım herksecikler musmutlu bi hafta sonu geçirmiştir :)
dün annem babam babannem dedem sürpriz yapıp bizleri ziyarete geldiler çok mutlu oldum gerçi zaman her zamanki gibi çok çabuk geçti doyamadım bile onlara ama olsun hiç yoktan iyiydi yinede :)
keyifli güzel dolu dolu vakit geçirdik diyebilirim :)
canımın içi bitanecik annem yine her zamanki gibi eli boş gelmemiş ve bana bi dolu hediye getirmiş :) sizlerle de paylaşmak istedim. Lafı daha fazla uzatmadan resimlere geçelim diyorum :)
canım annem bu mini botları almış bana :)

ve fiyatını duyunca inanamadığım bu platform topuklu gece ayakkabıları:)
evet bu gördüğünüz ayakkaıları sadece 5tl gibi bi rakama almış :)


 
bu görmüş olduğunuz takılarda 2 tl ve 5 tl arasında fiyatlarda :)




veeee örmekten asla bıkmayacağım bi dolu merserize koton karışımı
bi dolu yün getirmiş canım annem :)
bi tane de ana kuzusu diye abir edilen bi yün getirmiş sağolsun annem
bakalım bu ipten ne olucak :)
tümhediyeleri için anneme tekrar teşekkür ediyorum
iyiki benim annemsin iyiki varsın canım annem
seni çok seviyorum :)
 
herkese sağlıklı mutlu bi hafta diliyorum canlarım :)
 
 
 
 

24 yorum:

  1. güle güle kullan hediyelerini canım. ayakkabıların fiyatı gerçekten inanılmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım daha iyileri senin olsun :)

      Sil
  2. güle güle kullan anneler işte....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, anneler iyiki varlar :)

      Sil
  3. boyum kadar kızım oldu ama annem hep aynı:) iyi ki varlar... herbiri ayrı güzel, iyi günlerde kullanman dileğiyle....

    YanıtlaSil
  4. Bide ucuzca alıyorsun ne güzel nerden buluyorsun derler banaaaaa , valla ciciler ve fiyatları bir harika , güle güle giy tak takışşır :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada bi denk geliyo işte canım ya :)

      Sil
  5. hepsi ayrı güzel, fiyatları da... kıymetli misafirlerine selamlar....

    YanıtlaSil
  6. süper hediyeler en çokta takılarına bittim güle güle kullan canım benim sevgilerimi yolluyorum sana :)

    YanıtlaSil
  7. canım hepsi bir birinden güzel annende çok zevkli bu arada güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. herşey çok güzel güle güle kullan=)

    YanıtlaSil
  9. Takılarına ben de bayıldım :)
    Tekrar mimledim seni sibel :))

    YanıtlaSil
  10. bi kucak dolusu hediye gönül dolusu sevgiyle gelen anneye hürmetler,:)
    çok sevgiler,mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  11. Annelerin hepsi böyle sanırım :) güle güle kullan ben de dört gözle bekliyorum Meleğimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kavuştursun o zaman sizide canım :)

      Sil
  12. Oh gözün aydın canım, gelişler çok güzel ama gidişler olmasa....Cicilerini güle güle kullan, Anne işte yavrusunu donatmış hem sevgisiyle hem varlığını hissettirecek hatıralarıyla....Çok sevindim bu sürprizler daim olsun işşallah

    YanıtlaSil
  13. yünlerine, takılarına, ayakkbılarına bayıldım. iyi günlerde kullan hepsini. Anneler ah anneler...

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....