15 Aralık 2013 Pazar

sıcacık yürekli arkadaşım evren...

güneşli ama buuz gibi soğuk bi pazar gününden hepinize merhaba arkadaşlar. bu hafta oldukça soğuktu soba başından elimden geldiğince ayrılmamaya çalıştım içim ısındı:) 
içimi ısıtan bi başka olay daha vardı. blog dünyasına adım attığımdan bu yana beni samimi mailleriyle olsun sıcacık yorumlarıyla olsun hiç ama hiç yanlız bırakmayan bi arkadaş edindim. bu kişi  http://atolye-kedi.blogspot.com/ blogunun sahibi Evren. mutlaka bi tıklayın:)
 kendisi o kadar cana yakınki sanki senelerdir birbirimizi tanıyor gibiyiz.  bence şu sözler tam da Evren'i anlatıyor: Zengin; çok mala sahip olana denmez, zengin kalbi olana denir. Kalp zenginliğinden mahrum olan kimse, ne kadar geniş servete sahip olursa olsun yine fakirdir. Tamamı ve hırsı sebebiyle de halk nazarında hakirdir. Kalbi zengin olan kimse de ne kadar fakir olsa herkesin nazarında muhteremdir.
geçtiğimiz hafta bana öyle güzel bi paket hediye gönderdiki nasıl mutlu olduğumu sizlere anlatamam. benim için düşünmesi o kadar özelki benim için inşallah sizlerinde hayatınızda Evren gibi özel insanlar olur :) iyiki varsın arkadaşım :)
veee karşınızdaaaa Evren'in beni düşünerek aldığı benim içn hazırladığı beni musmutlu eden hediyelerime gçiyorum :)







tekrar teşekkür ediyorum arkadaşım iyiki seni tanımışım herşey gönlünce olsun inşallah
mutlu bi yaşam diliyorum...

7 yorum:

  1. Hediyelerini güzel günlerde kullan,arkadaşının da yüreğine eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım daha iyisi senin olsun inşallah :)

      Sil
  2. Canım benim hepsini güzel günlerde kullan işşallah. Güzel sözlerin ve dileklerin için çok teşekkür ederim kalp kalbe karşı canım, öpüyorum güzel yanaklarından

    YanıtlaSil
  3. amanın ammada hediyelemişler ya iyi ki var bu can dostlar olmazsalar bu hayat nasıl çekilirdi

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....