20 Aralık 2013 Cuma

soba başında geçirilen vakitlerde :)

hayırlara vesile olmasını dilediğim güzel bi cuma gününden hepinize merhaba arkadaşlar. son zamanlarda hava buralarda epey soğuk ve malum sobanın başından hiç ayrılasım gelmiyo :) eh bende pek boş oturmayı sevmem ya boğazım çalışır ya ellerim çalışır :) soğuk kış gecelerinde eeeen sevdiğim şey örgü örmektir. hele de bu sene hediye o kadar çok örgü ördüm ki resimlemeye kalmadan hepsi sahiplerini buldu diyebilirim :) gzel günlerde kullansınlar inşallah...
elimde şuanda komşumuzun oğlu yunus için ördüğüm siyah burgulu bere var, dün öğleden sonra başlamıştım akşama kadar gidip gelip sordu sibel yenge berem bittimi diye :) benimde beceriksizliğim tuttu hala bitiremedim :)
kışa girerken bitirdiğim minik bebek battaniyesi (hediye edilecek) paylaşma fırsatı bulamamıştım. minik renkli kare motifleri birleştirip ortaya çıkan bi battaniye hemen herkes eminimki yapmıştır :)



vee sahlp keyfim :) soba başında çay dışındaki sıcak içecekleri tüketmek keyif veriyo :) canım arkadaşım atölyekedi@blogspot.com blog sahibi evrenin bana göndermiş olduğu kupa eşliğinde tadına tat katıldı mübarek :) hele o silikon kapak yok mu hiç kullanmasam bile orda dursun ona bakayım keyfime keyif katayım yeter :)


 
hepinize musmutlu  bereketli güzel hayırlı cumalar diliyorum :)
 


16 yorum:

  1. fotoğraf çekip yayınlamayı bile yetiştiremiyorsan, hamaratlık konusunda üstüme tanımıyorum diyorsun:))) eline, emeğine sağlık canım.
    kupanı da güzel günlerde kullan:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim afiyet bal şeker olsun. Oh bu ne hamaratlık Maşşallah sana... Battaniyeye bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayende bal da oldu şeker de oldu canımcım sağolasın :)

      Sil
  3. ah ne güzel, özendim size Sibel Hanım. çok keyifli bir anlatım olmuş. zaten soba deyince dayanamıyorum, o keyfi sıcaklığı çok özledim. nasip olursa tatilde köye gittiğimizde İnşeAllah o keyfi ben de yaparım. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Battaniye çok hoş görünüyor.Sobadan bahsedince uykum geliyor nedense miskin kediler gibiyim bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soba başında uyuklamayan tek insanmıyım neyim yahu :)

      Sil
  5. Silikon kapak ne tatlı öyle ya.
    Soba diyince için ısındı resmeen <3

    Bloguma beklerim canım ^.^
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bizim evin örgücüsü annemdir. bu yüzden örgüye el atmadım hala.

    YanıtlaSil
  7. Dün "hanım dilendi bey beğendi" modeline başlamaya karar verdim ama gel gör ki tığ ile sadece zincir çekebiliyorum. Yaptığınız battaniyeye iç geçirerek kapatmıştım sayfanızı. Bütün gece rüyamda battaniye örmeye o motifi çıkarmaya çalıştım :) beceremedim. Kareleri nasıl yapıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sadece zincir çekebiliyodum ama netten baka bakaaaa becerdim sanırım :) eminim sende yaparsın canım :) ben pek anlatmayı beceremem ama sayfa linki vereyim sana belki bakarak daha kolay yapabilirsin. takıldığın yerde yine sorabilirsin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım canım :)
      http://ebrulikedi.blogcu.com/hanim-dilendi-bey-begendi-motifi/5098843 burdan bakabilirsin canım...

      Sil
    2. Süpersin çok çok teşekkür ederim :)
      o kadar aradım hatta ebrulikedinin bloğuna baktım akşam baya ama anlatımı görmedim.
      Aslında birazcık yaptım sayılır, dün video buldum bi kaç tane, bugün de öyle renklisini deneyim bloğumda paylaşırım.
      Yardımcı olduğun için de çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. rica ederim canım ne demek her zaman :)

      Sil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....