3 Aralık 2013 Salı

yeni bitirdiğim iğne oyası çember...

evlenmeden önce iğne oyasının İ sini bile bilmezdim, ama evlendikten sonra kayınvalidem yengeler teyzeler halalar görümcem falan baktım herkes harıl harıl iğne oyası bişiler yapıyo (buranın meşhurmuş iğne oyaları). ben de son iki yıldır pek merak saldım iğne oyalarına. onlar yaptıkça baktım baktım baktım veee sonunda bende becerebildim hemde kendi kendime:) yaklaşık ikii yıldır da canım istedikçe iğne dürter oldum :D bugün malum ev işlerini bitirdikten sonra yarım kalan oyalanıcak bi çember vardı veeeee sonunda bitirdim. tabi daha pek ustalaşamadım ama zaten niyetimde yok ya :)


musmutlu günler diliyorum hepinizee...
 
 

24 yorum:

  1. İğne oyalı havlularım var benimde çeyizimde , göNuru resmen hepsi ;)
    Ellerine sağlık çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende güzel günlerde kullan canım :)

      Sil
  2. İğne oyaları çok değerlidir canım ellerine sağlık, güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık bence güzel olmuş. Benim de kayınvalidem yapıp satıyor. Ama o çok ustalaşmış genç kızlığından beri yapıyor düşün :) Modelleri görmek istersen sayfama beklerim. stayinagoodmood.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok güzel yapmışsın.öyle mutevazide olma bence bayada bir usta işi olmuş bu yahuuu.ben çok begendim.aslında iyi para var iğne oyasinda.bizim oralarda bi yazmayı büyük güllerle yapıp 300- 400 e bile satıyorlar.
    :)))

    YanıtlaSil
  6. becerikli insanın hali başka tabii ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince becermee çalışıyorum işte:)

      Sil
  7. usta olamadım diyorsun ama hiç de öyle görünmüyor. Mütevazilik yapma, ben çok beğendim.
    Eline sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin yaptıklarına bayılıyorum canım çok sağolasın :)

      Sil
  8. İğne oyası çok zordur siz harika yapmışsınız,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok severim bende yapmayı ama zaman işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yaptıklarınıda görmek isterim :)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş benceellerine saglık.Annem de bana diyo yap diye ama ben yanasmıyorum :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mecbur kalmadıkça yanaşma boşver ben yaparım sana :)

      Sil
  11. yapmayı bilmiyorum ama iğne oyası zor iş biliyorum :) güzel olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....