10 Ocak 2014 Cuma

boş durmadım ördüm :)

yeniden merhabaaaaa :)
daha öncede bahsetmiştim grip illetine yakalandık diye, ben her ne kadar eşim kadar yatıp kalmasamda (bu arada erkekler neden hasta olunca mızmız olurlar yahu) kendimi yi hissettiğim her anı değerlendirmeye çalıştım tabi eşimi ihmal etmeden:) sizlerle görüşemediğimiz o bana çooook uzuuuuuun gelen arada ördüğüm cicilerimi paylaşmak istiyorum sizlerle...
örgü örmeyi çok seviyoruuuuuum :)







 
not: bu cicilerden sizinde olsun isterseniz sipariş için mail gönderebilirsiniz :)

12 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım bende günlerdir yatıyorum bu grip yüzünden.Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada geçmiş olsun arkadaşım teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. canım sende de ne cevher varmışta haberimiz yokmuş hepside çok güzel ellerine sağlık :)
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdn geldiğince bişiler yapmaya çalışıyorum canım teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun şu günlerde herkes hasta aman dikkatli olun.Ellerine sağlık hepsi şahane olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. o meşhur grip bize de geldi hala gitmedi yine de boş durmamış üretmişsin bravo biz yan gelip yattık valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yoook seninde yan gelip yattığın söylenemez canım görüyorum yaptıklarını :)

      Sil
  5. Sibelcim çok geçmiş olsun.
    Örgülerin muhteşem olmuş. Ne hamaratsın:) En alt fotodaki kırmızı bere favorim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene ördüğüm ilk bere kırmızılı olan benimde favorim canım teşekkür ederim :)

      Sil
  6. canım öncelikle çok geçmiş olsun ve ellerine sağlık çok güzel şeyler yapmışsın kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  7. çok tşekkür ediyorum canım :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....