10 Ocak 2014 Cuma

etkinlik hediyelerim :)

herkese koskocaman yürekten candan günaydın ve hayırlı cumalar diliyorum öncelikle. uzun zamandır buralarda değilim malum kış ve grip denen illet biizide yakaaladı:( neyse çok şükür atlattık diyebilirim. sağlığımızın kıymetini bilelim arkadaşlarım...
2013'ün sonlarında katılmış olduğum etkinliklerden gelen hediyelerimi cicilerimi göstermek istiyorum sizeee :)

http://crazyhatos.blogspot.com/ blogunun şekermi şeker güzelmi güzel sahibi haticenin özene bezene hazırlamış olduğu hediyeleri elime ulaştığında hele de yazdığı notları gördüğümde hasta hasta çoook mutlu oldum. hepsi için tekrar tekrar teşekkür ediyorum güzel yürekli arkadaşım:) vee işte hediyelerim...



 
mavi dükkan blogunun sahibi cerenin düzenlemiş olduğu etkinlikte de mavinin güncesi blogunun sahibi aylinle eşleşmiştim arada bazı tatsızlıklar olsada biraz geciksede bana çok şeker bu hediyeleri göndermiş, kargo da fincan tabağı kırılmıştı ama olsun teşekkür ediyorum kendisine

 
ve bir diğer etkinlikten tanışmış olduğum sultanın hediyeleri içinde teşekkür ediyorum

 
hepinize huzurlu hayırlı cumalar diliyorum...
 
 
 

4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok çok sevindim canım benim güzel günlerde kullan inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....