18 Ocak 2014 Cumartesi

son zamanlarda...

uzun zaman oldu görüşmeyeli sizlerle, arada geçen zamanda kimbilir kimler ne sevinçler ne üzüntüler ne heyecanlar yaşadınız tıpkı benim gibi...
ben yine bol bol ördüm ördüm ördüm. örgü benim için önemli bi terapi yöntemi...
en son eşimin hala kızı için ördüğüm mini bere
 
aile içinde alınan kararlar, koyu sohbetler eşliğinde yapılan kaçamaklar
 
 
yalnız kaldığım  gecelerde sayfalarını karıştırdığım bi arkadaş
 
arada bir kendimce böyle şeyler yapmayı seviyorum

 
hepinize güzel  bi hafta sonu diliyorum...
 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. bere çok şirinmiş ellerinize sağlık ... alınan kararlar inşallah hayırlı ve güzel olur saçınızda çok hoş olmuş sizin de güzel hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. gerçekten ya ne çok örüyorsun öyle hem de hediye ediyorsun
    tabi verdiği terapi bambaşkadır bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum örmeyi ve hediye etmeyi :)

      Sil
  3. evet canım özlettin kendini... senin ve ailen için hayırlı şeylerdir inşallah bu uzun akşamlarda atıştırmalıklar kaçamaklar olmasa çekilmez zaten kendine iyi bak canım

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım.Yeni kararlar hayırlı olur umarım saçların da çok güzel olmuş.Tüm güzellikler seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım güzel dileğin için :)

      Sil
  5. Afiyet bal şeker olsun canım.Çok hamaratsın maşşallah... Saçlara da maşşallah

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....