18 Şubat 2014 Salı

yeni bi heyecan :)

hepinize en kocamanından bi günaydın arkadaşlar,
uzun zaman oldu sizlerle görüşmeyeli ama daha öncede bahsetmiştim telaşımız çok, yeni bi heyecanın peşinden gidiyoruz bakalım bu aralar:) gerçi bşladığımız işin nihayete ermesine daha uzuuuunca bi bekleme zamanı var daha önümüzde ama eskiler hep ne der "başlanmış iş bitmiş iştir" :)
eveleneli dört sene oldu ve artık hemen hemen hepiniz biliyosunuz  kayınvalidemlerle beraber aynı  evde yaşıyoruz. kendimize ait bi yatak odamız var diğer odalar ortak kullanımda. yatak odam çok büyük değil ve bu küçücük odaya bu dört sene içerisinde öyle çok hayaller umutlar yaşanmışlıklar sığdırdıkki eşimle... ama hiç bi zaman isyan etmemeye çalıştım. sabrettim. bekledim.
ve sanırım artık benimde beklemelerim bi sonuca vardı:) sizi daha fazla merakta bırakmak istemiyorum arkadaşlarım :)
eveeeet biz yeni bi ev inşaatına başladık arkadaşlarım:)
içim kıpır kıpır seviniyorum artık bizimde kendimize ait bi yuvamız olucağı için, sabah uyandığımda evde picamalarımla gezinebileceğim için (bu size saçma gelebilir ama malesef evde kayınpederde olunca kılık kıyafete her daim dikkat etmek zorundayım ve rahat olmuyo ben daha yatak odamdan çıkmadan üzerimi değiştirmek zorunda kalıyorum), Rabbim nasiip ederse bi evlat sahibi olabileceğim için, daha ne bileyim işte say say bitmez :) mutluyum arkadaşlarım ve bunu sizinlede paylaşmak istedim.
gerçi daha çok yeni ve uzun bi süreç var önümzde eve yerleşebilmek için ama olsun ben bu kada sabrettim Rabbimde kolaylığını inşallah verir. Şuan inşaatın kabası bitmek üzere, sonrasında çatı işleri, sıvası, elektrik su tesisatları, boya badanası, kapısı penceresi, yerleri, banyosu tuvaleti, mutfağı falan fıstık derkeeeen biticek hepsi inşallah Rabbiminde izniyle):
işte böyle arkadaşlarım sanmayınki bloglarınızı takip etmiyorum sizleri unuttum aslaaaa:) sadece pek vakit geçiremiyorum burda çünkü ustalara yemekti çaydı mola öğünüydü derken akşama kaadar koşturmaca :) ama olsun güzel telaşeler bunlar :) sizden tek bişi isticem dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlarım.
en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere Rabbim yar ve yardımcımız olsun, güzel Allahım hepinizin gönlünün dilediğini tez vakitte versin inşallah :)

22 yorum:

  1. Allahım hayırlısı ile sona yaklaştırsın, taşınma telaşına ortak olalım bizde bir an önce inşAllah canım.. Hayırlı uğurlu olsun, eviniz sağlıkla neşe ile dolsun..

    YanıtlaSil
  2. Allah hayırlısıyla içine girmeyide nasip etsin inşallah
    mutlu mutlu yaşa...

    YanıtlaSil
  3. Canim cok sevindiiiiim coooook mutlulugunuzun kat kat artarak daim olacagi hayirli bir yuva olur insallah :-) ben bile simdidek kendime ait bir yuvam olsun hayaliyle tutusuyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim seninde gönlüne göre versin tez zamanda inşallah canımcım :)

      Sil
  4. 3 sene kayınvalide ve kayınpeder ile oturmuş birisi olarak o pijama ile gezememe hissi çok kötü :(
    Kendi evin, kendi çaydanlığın bile mutlu ediyor seni. Allah gönlünüze göre versin canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni anlamana çok sevindim canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok mutlu oldum canım insanın kendi evinin özgürlüğü hiç bir yerde yok.Tez zamanda evinde mutlulukla oturmanı dilerim.:)

    YanıtlaSil
  6. senin adına çok sevindim canım bizde oturduğumuz evi kendimiz yaptırdık o yüzden seni çok iyi anlıyorum Rabbim ağız tadıyla oturmayı nasibetsin

    YanıtlaSil
  7. Ay canım benim çok sevindim.... Allah tamamına erdirsin ve hayırlısıyla oturmayı nasip etsin işşallah!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiiin canım arkadaşım amiiiiin :)

      Sil
  8. Sizin adınıza çok sevindim gerçekten zira çok zordur birlikte yaaşamak özgür olamamak... inşallah tez zamanda biter de geçersiniz yeni yuvanıza:)

    YanıtlaSil
  9. allah güle güle oturmayı nasip etsin :)
    makyajdenizi.blogpsot.com.tr bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. çok sevindim.Allah güzel günler yasatsin inşallah yeni yuvanda
    :))))

    YanıtlaSil
  11. Sibelcim yazamadım sana epeydir ama güzel haberlerini aldım ne mutlu. Güle güle oturun yeni evinizde, sabreden derviş mi olsun sen şimdi:)))
    Muradına erdin, çok sevindim. Aynı evde, iletişimin iyi olsa bile anlattığın gibi, fizik şartlarda zor kayınvalide-kayınpederle oturmak.
    Allah gönlüne göre versin. Sen şimdi nasıl süslersin o yeni evi.
    Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabreden derviş olucam inşallah ama sabretmekten devrilip gitmezsem :) çok sağol güzel yürekli arkadaşım :) Rabbim isteyen herkesin gönlüne dileğini versin inşallah :)

      Sil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....