12 Nisan 2014 Cumartesi

aradan uzun zaman geçmiiiş...

merhaba arkadaşlar, hepinize musmutlu bi hafta sonu diliyorum öncelikle:)
ee nasılsınız bakalım hayat nasıl gidiyor, umarım keyifler yerindedir. beni soracak olursanız grip illetine yeniden yakalanmış bulunmaktayım:(  aman diyim kendinize çççoooook iyi bakın dikkat edin :)
en son sizinle güzel bi haber paylaşmıştım :) yeni bi ev inşaatına başladığımızdan bahsetmiştim (Rabbim herkesin gönlünün dileğini tez vakittenasip etsin ) çok yoğun olmasada ev telaşemiz ufaktan ufaktan dvam ediyor. sabırsızlanmıyorum geç olsun güç olmasın istiyorum, elimizden geldiğince en iyisini yapmaya yaptırmaya çalışıyoruz. gelişmeler oldukça sizlerle elimden geldiğince dilim döndüğünce paylaşmaya çalışacağım :) tabi sadece ev değil paylaşmak istediğim arada pratik bilgilerde paylaşmak isterim sizlerle :) eveeeet şimdi geliyo minik bi tüyoo :)

tırnaklarınıza oje sürmeden önce, bi pamuğu asetonla ıslatıp, pamuğu tırnaklarınıza sürün. böylece ojenin tırnaklarınızdan hemen çıkmaması için tırnaklarınızda bulunan yağ ve kir tabakasını temizlemiş olacaksınız :)

Off çok uzattım lafı yine sizleri daha fazla sıkmak istemem arkadaşlarım :) hadi gelin bi kahve içelim beraber :)

puslu hafif yağmurlu cumartesi gününüzün her zamankinden güzel geçmesi dileğiyle :)

13 yorum:

  1. Allah gönlüne göre versin canım. Dediğin gibi geç olsun güç olmasın :)
    Havalara pek belli olmuyor dikkat etmek lazım geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cümlemizin canımm:) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. evle ilgili detaylarıda paylaş. Merak ediyorum ben. Şimdiden mutlu ve huzurlu bir yuva diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim arkadaşım daha iyiileri sizlerin olsun :)

      Sil
  3. Amiin canım gönlüne göre olsun her şeyin :)) ne tatlı bir resim o öyle bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim her şey gönlüne göre olsun.Fincanlar ne kadar güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Canım özletiyorsun kendini...Çok geçmiş olsun....Allah kolaylıklar versin, ne güzel heyecan, her şey gönlüne göre olsun canım..

    YanıtlaSil
  6. Allah'ımmm,hello kity li fincanlarrr,ay aklım gittiiiii :)
    çok güseller amaaaa

    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....