22 Temmuz 2014 Salı

kız mı erkek mi derkeeeeen :)

Merhaba arkadaşlar,
pek bi tatsız tuzsuz günler geçiriyo olsak ta hayat herşeye rağmen devam ediyoo.

geçen hafta ki doktor kontrolümüzde artık bebeğimizin kız mı erkek mi olduğu sorusunun cevabını da doktorumuz sayesinde almış olduk :) veeee küçük beyimiz sağlıklı ve sıhhatli bi şekilde geliişimine gün geçtikçe büyüyen göbüşümde devam ediyo (maşallah) :)
Etraftan hep sordular kız mı istiyosunuz erkek mi diye eşimle verdiğimiz cevap hiç değişmedi. Zaten ikiside yok, kız olmuş erkek olmuş hiiiç fark etmez, bizim için önemli olan öncelikli olan sağlıklı sıhhatli eli ayağı düz hayırlı bi evlat olması, bunun için hep dua ediyoruz nolur sizlerde dualarınızı eksik etmeyin :)
Allahım bize erkek evlat nasip ettiği iiçin çok mutluyuz :)
Şimdi minik oğlumuza kavuşacağımız günü sabırsızlıkla bekliyoruz :)


14 yorum:

  1. Allah tamamınaerdirsin
    tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Oh prensime bak sen... Allah hayırlısıyla kucağına alıp sağlıkla büyütmeyi de nasip eder işşallah. Ben de bu gün acaba cinsiyeti ne yeğenimin diye düşünmüştüm ne güzel tevafuk oldu böyle çok çabuk öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah canım çok sağolasın Rabbim dileyen isteyen herkese gönlünün dileğini nasip etsin insallah :)

      Sil
  3. oyy hayırlı olsun canikom sağlıkla gelsin dünyaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah tatlım yaa çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasibetsin canım

    YanıtlaSil
  5. Canımm hayırlı uğurlu olsun inşallahh..

    Çok sevindim.

    Allah analı babalı büyütsün dilerim..

    YanıtlaSil
  6. Aman aman masallah.Küçük erkekin sağlıkla dünyaya gelir ve anne-babasına vatanina-milletine hayırlı bi insan olur inşallah.
    Opuyorum canım seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım bende öpüyorum seni :)

      Sil
  7. tebrik ederim, kız erkek hiç farketmez evlat dünyanın en güzel aşkı olsa gerek, darısı başıma diyelim, prensiniz de sağlıkla dünyaya gelir inşallah, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde öyle düşünüyoruz en başından beri :) darısı senin ve evlat isteyen herkese nasip olsun inşallah arkadaşım :)

      Sil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....