13 Ağustos 2014 Çarşamba

bol yeşil, organik...

bahçeyle uğraşmayı severim ama uzaktan :) öyle toprakla çok uğraşan ve anlayan biri değilimdir. sevmemde zaten , aslında güzel dinlendirici belkide terapi gibi ama pek bana göre değil sanırım :) 
bu sebze ekme biçme kesme gibi işler genelde 
evde kayın valideme aittir.
o çok sever bağ bahçe işlerini :) 
ben canım isterse yetişenleri toplarım dalından tadına bakarım :) 
ayvalar olmaya başladı

üzümler inşallah bu sene yanmazda çifçilerde ziyan olmaz ya 
dalından yine :)

 kim yiyo benim çileklerimi ya hiç üremiyolar :)

biberler öyle taze ve tatlı ki :)

 aslında çok güneş alıyolar ama hala kızarmayan 
domateslerim var :)

patlıcan pek sevmem ama bebeğim için 
herşeyden yemeye çalışıyorum
organik :)

bu elmaların hiç tadı yok ama görüntü süper :)


arkadaşlar dua edinde bu sene zeytinlerden iyi mahsul alınsın :)

hepsi bahçeden tamamen organik doğal hepinizi beklerim :)

4 yorum:

  1. En güzelini yapıyorsun canım, afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun güzelim :) ben de senin gibi uzaktan severim :) fındık toplamak öldürdü beni. nefis görünüyo sebzeler meyveler..
    patlıcan sevilmezmi ama yaaa bayılırım ben :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....