16 Ağustos 2014 Cumartesi

hadi kendimiz yapalım :) dıy...

Merhaba arkadaşlarım, musmutlu bi hafta sonu diliyorum hepinize :) Bugün nette gezinirken gördüğüm ve sizlerle paylaşmak istediğim bişi kendin yap projesi var, gerçi eminim belkide hepiniz biliyosunuzdur ama bende paylaşmadan geri kalmiyim dedim :)
Evinizde zahmetsizce ojenizi nasıl silersiniz :)
her yerde satılıyor artık süngerli oje siliciler. Belki sizin elinizde aseton var onun bitmesini bekliyorsunuz almak için ama beklemeyin.. siz kendiniz  yapın.. üstelik zahmetsiz.. 
küçük bir kavonuzun içine süngerinizi bir kaç parçaya bölerek yerleştirin.
Kavonoz süngerle dolsun. Boşluk kalmasın. Bastırın iyice ardından içine asetonunuzun hepsini boşaltın.. artık oje silmeniz zahmetsiz hale geldi. Parmağınızı içine sokun  ve sağa sola çevirin.. .işte hepsi bu kadar :) ojeler temizlendi :)
hepinizi kocaman öpüyorum...
süngerli aseton yapımı

6 yorum:

  1. İyi fikirmiş denemeli :)

    YanıtlaSil
  2. haha bu cok güzelmis bak :D Ben hazirini almistimda pek kullanisli gelmedi bana, sonucta ayak tirnaklarimdanda oje cikartmam gerek yine normal asetonda gerekliydi evde kalabalik yapiyordu,ama acele el tirnaklarindan oje cikartmak icin bu süngerli olanlar süperdi :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....