29 Ağustos 2014 Cuma

missha the style defining blusher...

merhaba arkadaşlar, bugün size nihayet kullanmaya fırsat bulabildiğim bi ürün olan Missha The Style Defining Blusher 'dan bahsetmek istiyorum.
Ürün resimdende anlaşılabileceği gibi allık olabilmek için oldukça açık bi renge sahip:) Ambalaj olarak oldukça sade ve şık. Aydınlatıcı olarak bile kullanılabilir yani o derece diyorum :)
Ambalajından sonra sizi cezbedicek ilk şey hoş kokusu diyebilirim. Kapağını açınca yüzünüme uygularken o kadar hoş bi kokusu varki, böylee hafif şampuanımsı gibi :) Dikkatimi çeken ve açıkçası hoşumada giden bir başka detay ise içindeki ışıltıların sedeflerin minicik minicik olması, yani ben burdayım diye bağırmıyo :)
Allık kullanmayı çok seven bana göre bu allığın pek sevmediğim tek özelliği ise çabuk uçması diyebilirim.
Kısacası canlarım dediğim gibi varla yok arası hafif bi ürün, arada bi sürüp kendinizi mutlu etmek için yeterli bence ama uzun vadede yeterli gelmeyebilir :)

not: tamamen kendi yorumumdur...

2 yorum:

  1. Renk çok güzelmiş güle güle kullan.Biz bayanlarda allık çok da kalıcı olmuyor aslında.Merhaba ve hoşçakal derken birbirimizi öpüyoruz allık ne yapsın :))

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....