4 Eylül 2014 Perşembe

23. hafta...

Gitgide büyüyoruz, heeey dostum ben burdayım demeye başladı iyice minik oğlum :) Sürekli bi kıpırtı içimde, hele de yemek yedikten sonra coştukça coşuyo sanki. Konuşuyorum onunla, seviyorum, okşuyorum, anlatıyorum kendimce :)
Hep derlerdi, gerçekten her bi dönemi ayrı bi güzellik hamileliğin :) En çok gece yatarken zorluk çekiyorum, ama o kadarcık ta oldun dimi ya :) Sol yana yatmak en sağlıklısıymış kan dolaşımı açısından, bende öyle yapmaya çalışıyorum ama bi müddet sonra sanki tekme yiyo  gibiyim ve diğer tarafa dönüyorum, ardından bi tekme daha hooop sırt üstü :) gece boyunca bi o yana b i bu yana dönüp duruyoruz şimdilik :)
İştahım maşallah yerinde, hominigırtlak yiyorum tabiri caizse :) Ayrıca saçlarımdaki beyazlarımda arttı gibi :(
Aslına bakarsanız hoş ve heyecanlı zamanlar geçiriyoruz :) Rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah...
Araştırmam gereken daha bi çok şey var aslında, değişik erkek bebek kıyafetleri nerden bulabilirim, farklı bere modelleri aksesuarların örneklerini bulabilirsem ananesine babannesine ördürmeyi düşünüyorum :) Bebeğim kış bebeği olacağı için aklımca kendimce ona kışlık kreasyon hazırlamaya çalışıyorum :)
Bu arada sizlerinde önerileriniz olursa, alışveriş yapabileceğim adresler, markalar, fikirler, lütfen benimle paylaşın olurmu, buna çok ihtiyacım var...
Şimdilik herşey yolunda çok şükür, bin şükür :) Dualarınızı eksik etmeyin canlarım...


19 yorum:

  1. her şeyin yolunda gitmesine çok sevindim. anneliğin en güzel zamanlarını yaşıyorsun, yavrunun sana en yakın olduğu içinde can bulduğu zamanlar. Allah 'ım hayırlısıyla kavuşmanızı ve çok güzel zamanlar geçirmenizi nasip etsin inşeAllah. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Allah sağlıkla kavuştursun yavrunuza inşallah
    kucağınıza alınca tarifsiz bir mutluluk yaşayıp,ömür boyu mutlu olun dileklerimle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla doğsun inşallah.Hazırlık aşamasında tatlı bir heyecan vardır ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel! MAŞŞALLAH size Allah sağlıkla kucağına almayı da nasip eder işşallah

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    el emeği etkinliğin den geliyorum.
    blogunu takipteyim bana da beklerim.

    www.burcuaydn04.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ooo anneler cogalıyor ne güzel :) hayırlısı ile kucagına alasın canım..

    YanıtlaSil
  7. Yaaa siz de gebesiniz bende :) yazınızı görünce o kadar heyecanlandım ki, ama ben 18 haftalık gebeyim.. bende hazırlık yapmaya başladım ama kafamda şimdilik, eyleme geçmedim henüz :) Bloğunuzu hediyeleşme etkinliğinde keşfettim.Güzel paylaşımlarda buluşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bebeğini inşallah. blogunu izlemeye aldım çoktan :)

      Sil
  8. Ne güzel:) Allahım sağlıkla doğumu nasip etsin..:)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Blogunuzu soslu badem'den gördüm ve ziyarete gelip takibe aldım. Allah sağlıkla sıhhatle oğlunuza kavuşmanızı nasip etsin inşallah.. Değişik kreasyonlar arıyorum demişsiniz. Geçen kış bir bebekte cupcake şapka ve eldiven takımı görmüştüm. El ögüsüydü. Ama acayip tatlıydı. Bebek arabasında giden yumuk bir cupcake:))) İntenetten araştırabilirsiniz mutlaka model ve tarif vardır.
    Bu arada benimde bir hobi blogum var beklerim:))
    http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgi ve alakana çok teşekkür ederim ilk fırsatta bakıcam modellere:)
      bloguna ışınlandım bileee :)

      Sil
  10. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi :) Takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....