18 Eylül 2014 Perşembe

25.hafta

En kocamanından sıcacık bi merhabaaaa :)

Minik bebeğimle 6. ayımızıda doldurmuş bulunmaktayız. Zaman bi yandan çabucak geçerken bi yandan da sanki geçmek bilmiyo :) Önümde 3.5 ay gibi kısa bi süre kaldı ve artık ufaktan bebek eşyalarını almaya başladım. Gerçi daha tam olarak ne almam lazım ne gereksiz bilmiyorum ama eğer fikirleriniz tavsiyeleriniz olursa pür dikkat sizi dinlemekteyiz :)

Pazartesi günü glikoz testi için o tadı berbat olan şekerli sudan içtim :) Tadını hatırlayınca bile içim bi tuhaf oluyo:( sonuçlarım birazcık yüksek çıktı napiim tatlıya dayanamıyorum :) Bundan sonraki dönemde tatlı tüketimine biraz daha dikkkat ediyoruz :)


Sabahları uyandığımda bazen nefes darlığı çekiyorum, doktorum bunun için biraz hareket etmemi, mümkünse yürüyüş yapmamı, soğuk - sıcak duş almamı tavsiye etti. 

Rahim büyümesine rağmen, bebişimde büyüdüğü için hareket özgürlüğü kısıtlanmaya başlamış, bebeğimin hareketlerini daha sert hisseder oldum :) Ara sıra Noluyo yahu diyip zıpladığım oluyo :) 

Bakalım  bundan sonra ki dönemde bizi ne gibi sürprizler bekliyo :)

sevgiyle kalın canlarım...


23 yorum:

  1. Allahın izniyle kucağınıza almak nasip olsun inşallah :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah :)
      hemen geldim sizi ziyarete:)

      Sil
  2. Allah bebeğinize uzun ömürler versin inşallah :)
    Etkinlikten geliyorum bloguma beklerim :) http://kendihikayesininbasrolu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin çok sağolasın, bloguna geldim bile :)

      Sil
  3. Canım Allah hayırlsıyla ve sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi de nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah arkadaşım ya tek temennimiz şuan o zaten :)

      Sil
  4. Yazını okurken o şekerli suyun tadını hatırlayıp benim de içim bir tuhaf oldu :) Allah sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alıp kokusunu misler gibi içinize çekmeyi nasip etsin, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Hayırlısıyla gelsin bebek :) Sağlıkla kavuşun inşallah birbirinize...
    Bebek ihtiyaçları konusunda acele etmeyin bence, fazla fazla alıp stok yapmayın, ihtiyaç oldukça alırsınız, çabucak küçülmez böylece aldıklarınız...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, valla bazen cicileri gördükçe kendimi zor tutuyorum :)

      Sil
  6. Az kalsın. Allah kucağına sağsalim almayı nasip etsin. Sizi izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. valla canım bende suan tam senle bır 25. haftadayım bende aynı durum soz konusu bazen cıdden ne oldugunu anlamıyorum bır vuruyor bır vuruyor karnımın alt tarafında tekme atıyor sanıyordum dun kontrolomuz vardı megeerse orda kafası varmıs ayakları sandıgımda ellerıymıs benım bır erkek bebegım olucak allahın ıznıyle ben canım ıkı hafta once cınsıyetını ogrenınce hemen kendımı tutamayıp bebk alısverışı yaptım bıle bebegin lazım olucak hastanede ve ben en azından dışarı çıkıp alışveriş yapasıya kadar olan zamandaki eşyalarını aldım ve hediyede geleceğini düşünerek sende canım bence ilk önce bir liste yap ihtiyaç listesi bunu internette sitelerde vardı ben ordan yaptın birde çocuğu olan arkadaşımla beraber yaptık biz daha sonra onları sırayla alırsın sırayla diyorum bir günde hamile olduğun için dışarda o kadar dolaşamayabilirsin malum yorgunluk tuvalet ve acıkma olayı sonra ben hemen kıyafetleri yıkayıp ütüleyip hastane çantamızı hazırladım malum belli olmaz diye onun içinde internette siteler var allah bebeklerimizi sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin diyorum sağlıklı sıhatli inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah...

      Sil
  8. Merhaba,
    Soslu bademin hediye etkinliğinde sizinle eşleşmişiz :)) E hal böyle olunca benden size gelenlerin ağırlığı bebiş için olacak:)) Minik yakışıklının adını düşündünüz mü? Eğer belli ise bana mutlaka bildirin. Onun için süprizlerim var:) Bana daha önce sorduklarınızı maille cevaplamıştım gerçi ama ben tekrar mailimi yazıyorum ebrubenson@gmail.com
    adres ve iletişim bilgilerimizi birbirimize iletmemiz için mailinizi bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı uğurlu sağlıklı olsun bebeğiniz:)

    YanıtlaSil
  10. benim de biraz yüksek çıkmıştı. doktorum önemli değil biraz daha dikkat ! sadece gebelik şekeri deyince rahatlamıştım.
    hayırlısıyla yaklaşıyor kavuşma zamanı. sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince dikkat ediyorum işte :) çok teşekkür ediyorum ayrıcada :)

      Sil
  11. merhaba öncelikle allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin.bende 13 haftalık hamileyim. nereye gidiyorsun doktor a?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim seninde yardımcın olsun inşallah. Doruk'a gidiyorum ya sen?

      Sil
  12. Allahım hayırlısıyla kucağına almayı nasibetsin canım

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....