3 Eylül 2014 Çarşamba

örgü mevsimi geldi mi ne :)

merhaba arkadaşlar,

son zamanlarda örgü dergilerimi, renk renk şişlerimi, boy boy tığlarımı öyle çok özledim ki :) Bebek haberi aldığımdan beri elim hiç bi işe gitmiyo ki ben hamilelikten önce kimin bi bebeği olacağını  duysam hemen küçük de olsa bişiler ötmeye çalışırdım, ammaaa velakin inanın kendi bebeğime bişicik yapasım gelmiyo :)
İnşallah en kısa zamanda bu miskinliğim geçer de sürpriz örgülerde buluşuruz canlarım :)
mutlu günler diliyorum hepinizeee :)

12 yorum:

  1. örnek çok güzel canım. aynen ben de senin gibiydim. ama son aylara doğru sıkılmaya başladım birtane elbise ördüm sadece :)

    YanıtlaSil
  2. Zincir çekmeyi bile bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen marifetlisin eminim öğrenirsin canım :)

      Sil
  3. tebrikler öncelikle,Allah tamamına erdirsin,
    bu durum hormonal değişimden bence,aldırma keyfine bak:)
    kaç kere doğuracaksın ki:))
    değil mi?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende öyle yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  4. Sen maharetlisin kısa zamanda neler örersin kimbilir.
    Modelleri görürüz bizde :)

    YanıtlaSil
  5. Bunlatıcı sıcaklar tamamiyle bitsin kış yüzünü göstersin sizde heveslenirsiniz belki :)

    YanıtlaSil
  6. Allah tamamına erdirsin arkadasım havalar soğudukça o da yerinde büyüdükçe öresin gelir...sevgiler

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....