9 Ekim 2014 Perşembe

Loreal Magıc Blur set - tavsiye evi paketim geldii :)

Geçtiğimiz hafta elime ulaşan bir diğer pakette Tavsiye kanalından tarafıma gönderilen bu güzel paket beni pek memnun etti. Yaş grubu olarak pek bana hitap etmesede testerleri eşe dosta dağıttım bile, orjinal ürünlerinide birini kendi anneme diğerinide kayınvalideme hediye ettim. Paketin içinden çıkan makyaj çantasını tabikide kendime sakladım :)
Herkes çok memnun şimdilik bakalım :)
Tavsiye evine Loreal'e çoook teşekkür ediyorum :)






7 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullanılsın sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Anneler güzel günlerde kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel yazın ve yorumların için biz teşekkür ederiz Sevgili Meleğimiz:)

    YanıtlaSil

yorumLarıNız beNim içiN çok değerLi....